''Bollehåndtag'' og appelsinhud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. august 2013

Anonym trådstarter

Hej derude.
Jeg er 1.56 høj og vejer 48 kg, så er i bund og grund hel fin i følge vægten.
Men! Jeg har siden jeg var 13 haft rigtig meget ''bollehåndtag'' og appelsinhud på lårene og lidt på måsen, og det er jeg RIGTIG ked af :-(
Jeg er 23, og er udover dét ret tilfreds med resten.
Men er der nogle kvinder derude, som har en superkur mod meget appelsinhud, og et godt råd til hvordan man kommer af med håndtagene*?!!! Det ville være så dejligt...
KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Har ikke lige noget til appelsinhud.
Men har du prøvet de der vægt hulahopringe. Skulle være ideelt til dit problem

Anmeld

9. august 2013

serinasmor

Hvis du vejer 48 kg skal du ikke på kur!

Jeg har fået at vide at appelsinhud kan trænes/massernes væk

Håndtag går væk med hulahopring det behøver ikke være den med vægt der giver blå mærker

Anmeld

9. august 2013

lycly

Appelsinhud er der desværre ikke noget at gøre ved. Man kan stramme sine lårmuskler så lårerne blivet faste, men appelsinhuden vil stadig være der.
Mht håndtagene så er sidelænse mavebøjninger rigtig godt

Anmeld

9. august 2013

lailamik

Jeg har også efter fødslen bøvlet med bollehåndtag og appelsinhud. Det er bare et at gøre træne, træne og træne Det har ihverfald hjulpet mig MEGET. Har minimale håndtage og næsten ingen appelsinhud længere 

Anmeld

9. august 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej derude.
Jeg er 1.56 høj og vejer 48 kg, så er i bund og grund hel fin i følge vægten.
Men! Jeg har siden jeg var 13 haft rigtig meget ''bollehåndtag'' og appelsinhud på lårene og lidt på måsen, og det er jeg RIGTIG ked af :-(
Jeg er 23, og er udover dét ret tilfreds med resten.
Men er der nogle kvinder derude, som har en superkur mod meget appelsinhud, og et godt råd til hvordan man kommer af med håndtagene*?!!! Det ville være så dejligt...
KH

Har fået anbefalet en creme mod appelsinhud, som skulle virke..

Har i hvertfald en veninde, hvis mand kan se når hun IKKE bruger den..

Den hedder anti-cellulotis og kan købes i Matas til billig penge :-)

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Appelsinhuden kan jeg ikke hjælpe med

Men håndtagene, skal du gøre følgende:

Stil dig ret op, Tag en håndvægt i den ene hånd og lad den følge ned ad benet op og igen .. Altså sidelæns.

Ved ikke om det giver mening?? - Svært at forklare

Anmeld

9. august 2013

debbie19

hej TS

Jeg er selv en betteskid på 152 og vejer 52 kg..

jeg har været vant til at kunne spise alt uden at tage på men så røg jeg på hormon piller og tog en del på tabte dem så igen men min krop har virkelig ændret sig og hader den.. har store lår slasket numse bulet men spædt mave. dobbelthage, og mormor arme har prøvet at træne men det hjalp ikke en meter.. jeg har en del strækmærker over hoften og ved trekanten som altid er lilla selv efter 9 år... jeg har aldrig været gravid.. 

jeg var ved læge en gang og hun mente at små mennesker hurtig ser lidt tykkere ud fordi vi har mindre plads og skjule det på.. men det synes jeg nu ikke kan være rigtig.. men synes ikke du skal tabe dig ellers bliver du jo væk.. vi må lære at acceptere at vi ikke altid ser modelagtig ud... 

Anmeld

9. august 2013

debbie19

hov glemte at sige jeg også har bollehåndtag og hullahopring gør dem mindre men de forsvinder ikke. jeg bruger 1.2 kg da højre spændte mit underliv til så jeg fik ondt konstant. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.