Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg slog lige op på trust pilot og kan se jeg har syntes super godt om siden tilbage i 2011 men kan ikke huske hvad jeg købte men jeg har fået en god service siden jeg har gjord det
B&J skriver: jeg slog lige op på trust pilot og kan se jeg har syntes super godt om siden tilbage i 2011 men kan ikke huske hvad jeg købte men jeg har fået en god service siden jeg har gjord det
Månsson skriver: ha ha jamen det er jo alletiders
ha ha jamen det er jo alletiders
jaaaa
Jeg har også haft købt fra siden tilbage i 2011, men kan ikke huske hvad
Babymor2010 skriver: Jeg har også haft købt fra siden tilbage i 2011, men kan ikke huske hvad
Månsson skriver: Det er et populært år for hukommelsessvigt he he.. Så er det nok ik helt skidt at købe der
Det er et populært år for hukommelsessvigt he he.. Så er det nok ik helt skidt at købe der
Jeg mener faktisk det var nogle badedyr og barnets bog - jeg har lige luret på siden Men der var ikke noget med deres service
Jeg har lige haft bestilt noger info-band derfra. Hurtig og problemfri levering Og så kan jeg godt lide, at det er portofrit ligegyldigt beløbet
Herfra
Månsson skriver: Er der nogle der kender denne side og er den okay??
Er der nogle der kender denne side og er den okay??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128