Ticket vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2013

smølfine

Hvordan er Ticket to Heavens jakker i størrelsen. Har en dreng på 2 år der bruger str. 92 nu, men er meget i tvivl om jeg skal købe str. 92 eller 98 i vinterjakke til ham. Vintertøj har det jo med at være store i størrelserne. Nogen der har erfaring med ovennævnte mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

IT-nørd

smølfine skriver:

Hvordan er Ticket to Heavens jakker i størrelsen. Har en dreng på 2 år der bruger str. 92 nu, men er meget i tvivl om jeg skal købe str. 92 eller 98 i vinterjakke til ham. Vintertøj har det jo med at være store i størrelserne. Nogen der har erfaring med ovennævnte mærke?

Ticket er kæmpe i størrelser! Freya er 2,2 år, 87 cm høj og bruger 92 i tøj. Hun har regntøj fra Tth i str 80 og hun kan sagtens passe det.  Vi arvede en flyverdragt i str 92 og den er meget stor, der er ca 15 cm plads i skridtet 

Anmeld

8. august 2013

helle85

smølfine skriver:

de er store i str så du skal nok købe det i 86 eller 92

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.