Hjæææææææælp! Fluer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
10 svar
3 synes godt om
8. august 2013

Swerg

Råd søges !!! Vores hus, en gammel smedie fra 1800-tallet hvor halvdelen er blevet brugt som stald er PLAGET af fluer !! ISÆR om sommeren! Jeg er ved at blive sindssyg! De boller og laver babyfluer 24/7 og jeg har nærmest klistret fluesmækkeren fast på håndfladen! Kan man få noget gift som ikke er skadeligt for Elias ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

pcoramt

Elias2010<3 skriver:

Råd søges !!! Vores hus, en gammel smedie fra 1800-tallet hvor halvdelen er blevet brugt som stald er PLAGET af fluer !! ISÆR om sommeren! Jeg er ved at blive sindssyg! De boller og laver babyfluer 24/7 og jeg har nærmest klistret fluesmækkeren fast på håndfladen! Kan man få noget gift som ikke er skadeligt for Elias ???

du kan godt få noget flue gift som du strøjter og så forlader huset i nogle timer (mener det er 10-12 timer) og så skulle de hjælpe

Anmeld

8. august 2013

Isabella_mor

Elias2010<3 skriver:

hvad med sådan en flue zapper.. en lampe som dem i ko stalden, men som er lidt mindre til husbehov...

Anmeld

8. august 2013

Isabella_mor

pcoramt skriver:

du kan godt få noget flue gift som du strøjter og så forlader huset i nogle timer (mener det er 10-12 timer) og så skulle de hjælpe

det gift sætter sig på ALLE overflader....  og med et barn i huset som putter ting i munden...... jeg ville ikke bruge det.

Anmeld

8. august 2013

CroQuis

Vi har de der flue-klister spiraler hængende, og de tager da en del  Men ikke dem alle, desværre 

Anmeld

8. august 2013

Pcokate

Elias2010<3 skriver:

Vi bor lige ved sump (fluemagnet). Vores trick er et stort stykke sølvpapir i alle vinduer (ved ikke hvorfor det virker, men efter 3 dage med sindsyg mange fluer fløj de alle ud til sidst og nu 2 mdr senere har vi ingen 

Anmeld

8. august 2013

pcoramt

Isabella_mor skriver:

det gift sætter sig på ALLE overflader....  og med et barn i huset som putter ting i munden...... jeg ville ikke bruge det.

det har du helt ret i :/ men øv hvor er det os et træls problem..

Anmeld

8. august 2013

Snevejr84

Du skal købe staldchok. Det kan købes i landbrugs butikker. Du sprøjter rundt i huset, alt skal være lukket. Folader huset, (også dyR) i en halv time.Og så luft ud bagefter. Meget effektiv.

Anmeld

8. august 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Vi bor lige ved sump (fluemagnet). Vores trick er et stort stykke sølvpapir i alle vinduer (ved ikke hvorfor det virker, men efter 3 dage med sindsyg mange fluer fløj de alle ud til sidst og nu 2 mdr senere har vi ingen 

Der skulle stå: har vi stadig ingen. husk at krøl det lidt. 

Anmeld

8. august 2013

Moster Lagkage

Pcokate skriver:

Der skulle stå: har vi stadig ingen. husk at krøl det lidt. 

I vinduskarmen liggende, eller hængende.??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.