scrap bog , som barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
7 svar
5 synes godt om
8. august 2013

BigHope13

Hej de dejlige kvinder.

Jeg går og tænker lidt på at begynde at lave en scrapbook, hvor jeg skriver lidt ned fra graviditeten og lillemanden når han kommer til verden i november

og jeg vil faktisk gerne snart i gang så jeg kan få graviditets delen overstået her inden han kommer.

Men jeg synes det rigtig svært at finde martrialer til det, især bogen, albumet eller hvad man nu kalder det. det skal gerne være en hvor man kan tilsætte flere sider!

hvor køber i jeres materialer henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Hej de dejlige kvinder.

Jeg går og tænker lidt på at begynde at lave en scrapbook, hvor jeg skriver lidt ned fra graviditeten og lillemanden når han kommer til verden i november

og jeg vil faktisk gerne snart i gang så jeg kan få graviditets delen overstået her inden han kommer.

Men jeg synes det rigtig svært at finde martrialer til det, især bogen, albumet eller hvad man nu kalder det. det skal gerne være en hvor man kan tilsætte flere sider!

hvor køber i jeres materialer henne??

har ikke selv lavet en, men tænker umiddelbart panduro hobby?

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

Panduro Hobby eller andre hobbyforretninger til album, sider og lommer. Altså det andet man bruger af kreative ting køber jeg i Føtex, Netto osv

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

Og kan lige vise billeder af min bog

https://www.baby.dk/debat/94261pi1/kreativ/bogen-til-maria--mange-billeder.aspx

Der er selvfølgelig kommet mange flere sider siden og jeg elsker simpelthen den bog.. Tager den frem en gang imellem og snakker med Maria om den og især sygdomssiderne

Anmeld

8. august 2013

BigHope13

Laulund87 skriver:

Og kan lige vise billeder af min bog

https://www.baby.dk/debat/94261pi1/kreativ/bogen-til-maria--mange-billeder.aspx

Der er selvfølgelig kommet mange flere sider siden og jeg elsker simpelthen den bog.. Tager den frem en gang imellem og snakker med Maria om den og især sygdomssiderne

super, tusind tak for linket til din tråd, det jo lige præcis det jeg sidder med i mine tanker, en bog som er så personlig og rørende om en tid som er så vigtig i ens liv

og fedt at høre i tager den frem og både du og maria får så meget ud af den,

jeg må straks ind på panduro s hjemmeside og kigge

Anmeld

8. august 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

har ikke selv lavet en, men tænker umiddelbart panduro hobby?

super, jeg smutter ind på deres hjemmeside og kigger

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

BigHope13 skriver:

super, tusind tak for linket til din tråd, det jo lige præcis det jeg sidder med i mine tanker, en bog som er så personlig og rørende om en tid som er så vigtig i ens liv

og fedt at høre i tager den frem og både du og maria får så meget ud af den,

jeg må straks ind på panduro s hjemmeside og kigge

Ja jeg synes klart du skal springe ud i det! Jeg fik den i barselsgave af en veninde så der er ikke sååå meget om graviditet, men lidt er der da.

Kan godt lide at den er så personlig og ikke som dem man laver på nettet, ikke at der er noget i vejen med dem

Panduro er lidt dyr, men som sagt kan du nøjes med album, sider og lommer der.

Anmeld

8. august 2013

BigHope13

Laulund87 skriver:

Ja jeg synes klart du skal springe ud i det! Jeg fik den i barselsgave af en veninde så der er ikke sååå meget om graviditet, men lidt er der da.

Kan godt lide at den er så personlig og ikke som dem man laver på nettet, ikke at der er noget i vejen med dem

Panduro er lidt dyr, men som sagt kan du nøjes med album, sider og lommer der.

giver dig fuldstændig ret,
har nu bestilt en stor bog ved pandro til 129 kr det synes jeg er okay, der er så kun 10 sider i , og man kan bestille ekstra sider til 59 kr for 10 sider mere.
Men nu har jeg da lidt at starte ud med,
så skal jeg have udvalgt nogle billeder som jeg kan få fremkaldt dertil også

ja tænkte også jeg nok hellere måtte komme igang nu her , får synes da allerede jeg har glemt en del ting gennem det sidste halve år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.