Vil I give lidt feedback?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2013

Znoopy.dk

Hej Piger

Jeg leger lidt med vores logo, vil I kigge og komme med jeres uforbeholdne mening?

Lige nu er det på shoppen www.znoopy.dk og det gamle er her på min profil.

Hvad synes I? 

Kh

Sus fra Znoopy.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Ayasmor

Znoopy.dk skriver:

Hej Piger

Jeg leger lidt med vores logo, vil I kigge og komme med jeres uforbeholdne mening?

Hvad synes I? 

Kh

Sus fra Znoopy.dk 

Er det ikke det samme, bare med lidt farver tilføjet?

Anmeld

8. august 2013

Znoopy.dk

Ayasmor skriver:

Er det ikke det samme, bare med lidt farver tilføjet?

joo, men farverne gør jo også en slags forskel

Anmeld

8. august 2013

serinasmor

Znoopy.dk skriver:

Hej Piger

Hvad synes I? 

Kh

Sus fra Znoopy.dk 

som uddannet i den grafiske branche kan jeg på ingen måde lide "den nye version". Den er sjusket at se på. Den er tydeligt ikke professionelt lavet. Den giver et dårligt indtryk af din shop og afspejler at du ikke er professionel.

Den "gamle" version ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal forholde mig til. Hvorfor er det en panda? sælger du bambusting og kun det?

Anmeld

8. august 2013

Ayasmor

Znoopy.dk skriver:

joo, men farverne gør jo også en slags forskel

Okay, skulle også bare lige være sikker på, at det var det rigtige jeg var inde på.

Personligt er jeg mere til det simple og uden, at der sker alt for meget. Det synes jeg lidt der gør med farverne i logoet

Anmeld

8. august 2013

MorDk

Znoopy? Og så pandaen? Nogen sammenhæng?

Når jeg ser logoet og ser navnet Znoopy så tænker jeg på "nuser" eller et søvningt dyr...

Mht. logoet så synes jeg det skal være sort/hvidt.

Anmeld

8. august 2013

Znoopy.dk

serinasmor skriver:

som uddannet i den grafiske branche kan jeg på ingen måde lide "den nye version". Den er sjusket at se på. Den er tydeligt ikke professionelt lavet. Den giver et dårligt indtryk af din shop og afspejler at du ikke er professionel.

Den "gamle" version ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal forholde mig til. Hvorfor er det en panda? sælger du bambusting og kun det?

Fedt med fagligt input! Tak for dit svar.

Vi sælger ikke bambusting, nej. Panda og bambus skal signalere at vi sælger miljøvenligt legetøj og i det hele taget gerne vil passe på naturen.

Anmeld

8. august 2013

Znoopy.dk

Tak for alle svar, ville egentlig bare se om vores logo manglede lidt farve, men det lader ikke til det.

Fortsat god dag .

Kh

Sus

Anmeld

8. august 2013

serinasmor

Znoopy.dk skriver:

Fedt med fagligt input! Tak for dit svar.

Vi sælger ikke bambusting, nej. Panda og bambus skal signalere at vi sælger miljøvenligt legetøj og i det hele taget gerne vil passe på naturen.

hmmm ... i så fald ville jeg skaffe nogle bambusting de er jo ofte også økologiske/miljøvenlige osv ...

hmm .... eller skrive en historie om pandabamsen znoopy der passer godt på naturen og derfor også på vores unger

Anmeld

8. august 2013

Znoopy.dk

serinasmor skriver:

hmmm ... i så fald ville jeg skaffe nogle bambusting de er jo ofte også økologiske/miljøvenlige osv ...

hmm .... eller skrive en historie om pandabamsen znoopy der passer godt på naturen og derfor også på vores unger

Gode ideer! De kommer med i tænketanken:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.