Positiv æl= graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde positiv æl test var gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

451 visninger
5 svar
2 synes godt om
8. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 3+5 i dag. Men alle symptomer er forsvundet. Og testede klart negativ imorges.

Jer der brugte æl test. Og fik en positiv test og self sexede var i gravide da i skulle teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Jeg er 3+5 i dag. Men alle symptomer er forsvundet. Og testede klart negativ imorges.

Jer der brugte æl test. Og fik en positiv test og self sexede var i gravide da i skulle teste?

Jeg har stemt nej.

Positiv ÆL test er ikke = garanti for graviditet.

Det der ER sikkert er at du har æl og dermed gode chancer for at ramme rette tidspunkt at sexe.

Anmeld

8. august 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Vil lige tilføje at du sagtens kan være gravid Du har testet meget tidligt jo Prøv om du kan vente til 4+0 eller senere ( Nemmere sagt end gjort, i know )

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg har stemt nej.

Positiv ÆL test er ikke = garanti for graviditet.

Det der ER sikkert er at du har æl og dermed gode chancer for at ramme rette tidspunkt at sexe.

Jeg ved godt det ikke betyder at jeg er gravid fordi jeg har en positiv æl test. Var bare nysgerrig om hvor mange der egentlig havde en positiv g test når de havde en positiv æl test

Ved godt chancerne kan være der endnu men tror det ikke. Jeg kunne teste svagt positiv med min datter 3+6. For 3 år siden

Anmeld

8. august 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Jeg ved godt det ikke betyder at jeg er gravid fordi jeg har en positiv æl test. Var bare nysgerrig om hvor mange der egentlig havde en positiv g test når de havde en positiv æl test

Ved godt chancerne kan være der endnu men tror det ikke. Jeg kunne teste svagt positiv med min datter 3+6. For 3 år siden

Okay

Men hver graviditet er jo forskellig så måske du først tester positiv 4+0 denne gang

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Okay

Men hver graviditet er jo forskellig så måske du først tester positiv 4+0 denne gang

Jeg håber ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.