Den mørke streg på maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2013

Victoria2013

Den mørke streg midt på maven, som man fik da man var gravid... forsvinder den igen?

Nu er der snart gået 9 uger og den er stadig lige tydelig, men syntes den var en del pænere på den gravide mave end den er nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Ayasmor

Victoria2013 skriver:

Den mørke streg midt på maven, som man fik da man var gravid... forsvinder den igen?

Nu er der snart gået 9 uger og den er stadig lige tydelig, men syntes den var en del pænere på den gravide mave end den er nu

Hos de fleste forsvinder den igen. Min er der dog stadig, med slet ikke så tydeligt som da jeg var gravid. Min datter fylder 5 til jul

Anmeld

8. august 2013

Victoria2013

Ayasmor skriver:

Hos de fleste forsvinder den igen. Min er der dog stadig, med slet ikke så tydeligt som da jeg var gravid. Min datter fylder 5 til jul

Det er også ok hvis den bliver bare lidt mindre tydelig 

Anmeld

8. august 2013

AndreasMor84

Jeg havde også min i laaaaaang tid efter, men nu er den væk og han bliver 2 næste måned

Anmeld

8. august 2013

Clisolka

Victoria2013 skriver:

Min forsvandt efter fødslen, men jeg kan ikke huske hvornår - men nu er den pænt tilbage 

Anmeld

8. august 2013

Swerg

Fødte for knap 3 år siden. Min er stadig, bare svag, på skambenet...

Anmeld

8. august 2013

Victoria2013

Det lyder som om der er håb forude

Anmeld

8. august 2013

Mother-love

Jeg har ikke min mere ihvertfald
Ved ikke hvornår min forsvandt det har jeg aldrig tænkt over hehe

Anmeld

8. august 2013

Frk.S

Jeg havde også min LÆNGE - men nu (Freja bliver snart 2 år) er den væk igen.

Anmeld

8. august 2013

Rødhætte

Victoria2013 skriver:

Jeg havde det også et godt stykke tid efter fødslen. Den skal nok forsvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.