Kan se to, men tror ikke på det.(billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
15 svar
2 synes godt om
8. august 2013

Anonym trådstarter

Hey damer. Jeg kan godt se to streger MEN!! Jeg tror altså ikke på det   imorgen skulle jeg være 4+0 hvis den er der, denne test er taget men glemte at vente 10 min som man skal. Jeg ventede kun 2 og smed den ud, så kiggede jeg på den om aften og så så den sådan ud.. Er lidt itvil  Hjælp ??!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

asff

Anonym skriver:

Hey damer. Jeg kan godt se to streger MEN!! Jeg tror altså ikke på det   imorgen skulle jeg være 4+0 hvis den er der, denne test er taget men glemte at vente 10 min som man skal. Jeg ventede kun 2 og smed den ud, så kiggede jeg på den om aften og så så den sådan ud.. Er lidt itvil  Hjælp ??!!

Så er der ikke andet for, end at teste igen

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Så er der ikke andet for, end at teste igen

Ja det rigtig men hvad kan du se ? 

Anmeld

8. august 2013

M&J87

Jeg kan se en extra svag streg, jeg tror at den bliver mere tydelig med tiden ;-) test igen imorgen tidligt. Min første test så sådan ud, og jeg er 23+1 idag :-)

Anmeld

8. august 2013

Ayasmor

Jeg kan med nød og næppe ane en streg nr. 2. Men desværre er den ikke gyldig når det er over tid. Du må igang med en test mere. for, at den er der

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jeg kan se en extra svag streg, jeg tror at den bliver mere tydelig med tiden ;-) test igen imorgen tidligt. Min første test så sådan ud, og jeg er 23+1 idag :-)

Okaj det prøver jeg håber sådan men forventer ingen ting !!

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg kan med nød og næppe ane en streg nr. 2. Men desværre er den ikke gyldig når det er over tid. Du må igang med en test mere. for, at den er der

Ja ved godt jeg ikke ventede, men har bare ikke tolmodighed til det ;D men tester igen imorgen så. Har jo ikke fået min menstration endnu!!

Anmeld

8. august 2013

FruK

Uanset hvad du kan se, så kan du jo slet, slet ikke regne med den, når den har ligget så længe. 

Tag en anden - evt i morgen tidlig med morgenurin. Håber den viser det, du gerne vil have.  

Anmeld

8. august 2013

Mortilxx

Min test så også sådan ud og jeg er 10+5 i dag :-)

Anmeld

8. august 2013

asff

Anonym skriver:

Ja det rigtig men hvad kan du se ? 

kan godt se den /)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.