Min lille forelskelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
7 svar
45 synes godt om
8. august 2013

emsaroto

Har jo lovet at opdatere sådan ind imellem

M var her hele dagen igen! Han hyggede bare med Karla og jeg helt indtil Oskar kom hjem (han blev hentet af mormor), og han kommer igen i dag

Ih, han er så sød ..
Så når han går igen, så kysser han både Oskar og Karla farvel. Og hvis han kan se jeg har hænderne fulde, og den ene begynder at være utilfreds, jamen så træder han bare til og der for dem.

Oskar elsker ham simpelthen, og når M er her under Oskars putning, jamen så er det ikke mig der skal synge, så er det M

At Oskar er så glad for ham, og han er så glad for både Karla og Oskar, gør bare at jeg kan lide ham endnu mere!
Det er lidt forfærdeligt fordi jeg bare ikke tør sige det til ham ..

men nu i dag har vi aftalt at vi skal se end film, også tror jeg (hvis jeg tør) at jeg spørger ham om det er okay at jeg putter mig ind til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

C-Dog

Hihi. At være ung og in loooove ;-)

Anmeld

8. august 2013

M&F&C

Altså sådan helt ærligt..................

Så tror jeg han er pjattet med dig også

Og tror, han bruger så meget tid og hele dage sammen med jer for at finde ud af, om han kan sætte sig selv i den rolle det kræver af ham at være bonus far Han er jo tydeligvis helt pjattet med dine unger Tror bare jeg ville tage det stille og roligt hvis jeg var dig og lade ham selv nå at mærke helt efter og falde lidt ind i rollen Ikke presse ham alt for meget til at skulle det helt store.... Se hvor tingene fører hen, er sikker på der nok skal slå gnister mellem jer

Anmeld

8. august 2013

emsaroto

M&F skriver:

Altså sådan helt ærligt..................

Så tror jeg han er pjattet med dig også

Og tror, han bruger så meget tid og hele dage sammen med jer for at finde ud af, om han kan sætte sig selv i den rolle det kræver af ham at være bonus far Han er jo tydeligvis helt pjattet med dine unger Tror bare jeg ville tage det stille og roligt hvis jeg var dig og lade ham selv nå at mærke helt efter og falde lidt ind i rollen Ikke presse ham alt for meget til at skulle det helt store.... Se hvor tingene fører hen, er sikker på der nok skal slå gnister mellem jer

Det er nok en meget god idé .. hehe

Anmeld

2. september 2013

Maja88

Hvad er det endt ud i??

Anmeld

2. september 2013

emsaroto

Maja88 skriver:

Hvad er det endt ud i??

at jeg sagde det til ham og han havde det på samme måde som mig Så nu er vi sammen hehe

Anmeld

2. september 2013

Maja88

emsaroto skriver:

at jeg sagde det til ham og han havde det på samme måde som mig Så nu er vi sammen hehe

Ih hvor skønt

Anmeld

2. september 2013

MortilElias2010

emsaroto skriver:

Hvor er det dejligt for dig/jer!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.