tabe sig under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2013

DianaRJS

kan det være meget usundt for baby at jeg taber mig mens jeg er gravid?

sagen er jeg gør det ikke med vilje...

men havde tget 4 kg på i uge 20 er i 22 nu men da jeg steg på vægten her til aften havde jeg tabt 2 af dem igen??? ved at begge babyer har det godt, så har intet med det at gøre, jeg motionere ikke andet en gå ture, da jeg har bækkenløsninger, det eneste jeg gør er at spise som normalt, sundt og varrieret....

og for første gang er jeg faktisk blevet " ked af" at have tabt mig :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

baby012

DianaRJS skriver:

kan det være meget usundt for baby at jeg taber mig mens jeg er gravid?

sagen er jeg gør det ikke med vilje...

men havde tget 4 kg på i uge 20 er i 22 nu men da jeg steg på vægten her til aften havde jeg tabt 2 af dem igen??? ved at begge babyer har det godt, så har intet med det at gøre, jeg motionere ikke andet en gå ture, da jeg har bækkenløsninger, det eneste jeg gør er at spise som normalt, sundt og varrieret....

og for første gang er jeg faktisk blevet " ked af" at have tabt mig :s

Bare rolig 

Jeg tabte mig også helt åndssvagt meget, og var vildt bekymret for babyen, men mon JM beroligende mig, og sagde at det nok skulle komme, og så sandt, så sandt, 30+ tog jeg på, og jeg mener virkelig PÅ! 

Så længe baby ikke mistrives, ville jeg ikke være nervøs 

Anmeld

7. august 2013

DianaRJS

baby012 skriver:

Bare rolig 

Jeg tabte mig også helt åndssvagt meget, og var vildt bekymret for babyen, men mon JM beroligende mig, og sagde at det nok skulle komme, og så sandt, så sandt, 30+ tog jeg på, og jeg mener virkelig PÅ! 

Så længe baby ikke mistrives, ville jeg ikke være nervøs 

ved den store tog jeg også 30+ kg på, men lignede også en vandballon fordi jeg havde så emget vand i kroppen, men de røg på stille og roligt, og samme ved nr 2 der tog jeg 15 kg på som også røg på stille og roligt, men nu er der jo 2 babyer, så var mere derfor jeg slet ikke kunne få det til at passe sammen med at jeg skulle tabte mig, ved godt jeg er sundhedsfreak, men selvom jeg spiser sundt, vil moderkager, fostervand og babyer jo stadig veje mere for hver dag der går....  og der er det jo dobbelt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.