Nf kolding ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne damer..
Min søster er gravid med sit andet barn, og har lige fået brev om NF her på fredag.. Der står i brevet at det er tilladt at tage én voksen med, og ingen børn..
Det stod der så også i det brev hun fik med min nevø, men der var der ingen problemer med at jeg kom med ind, sammen med hende og faren..

Er reglerne blevet mere skrappe?
Nogen der har haft mere end én med inde?

Jeg vil vildt gerne med til NF, da jeg også var med til alle de andre i hendes sidste graviditet, inkl. fødsel ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej skønne damer..
Min søster er gravid med sit andet barn, og har lige fået brev om NF her på fredag.. Der står i brevet at det er tilladt at tage én voksen med, og ingen børn..
Det stod der så også i det brev hun fik med min nevø, men der var der ingen problemer med at jeg kom med ind, sammen med hende og faren..

Jeg vil vildt gerne med til NF, da jeg også var med til alle de andre i hendes sidste graviditet, inkl. fødsel ..

Jeg ved ikke om de vil nægte dig adgang når du er en voksen men tror simpelthen de er nødt til det fordi der der nogen som ikke forstår meningen med en NF eller MD.

De tror de skal have hele familien med ind til scanning så de kan se den lille - men det er jo ikke det som disse scanninger skal bruges til. Og hvis der så er børn tilstede og fosteret enten er dødt eller andre alvorlige beskeder der skal gives, ja så er man nødt til at skrive det i brevet for ikke at stå i en træls situation..

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg ved ikke om de vil nægte dig adgang når du er en voksen men tror simpelthen de er nødt til det fordi der der nogen som ikke forstår meningen med en NF eller MD.

De tror de skal have hele familien med ind til scanning så de kan se den lille - men det er jo ikke det som disse scanninger skal bruges til. Og hvis der så er børn tilstede og fosteret enten er dødt eller andre alvorlige beskeder der skal gives, ja så er man nødt til at skrive det i brevet for ikke at stå i en træls situation..

Ja, er godt klar over at det med de ubehagelige meddelser osv.
Men min søster vil gerne have mig med..
Jeg har et mega godt bånd til hende, og skal også med til fødslen igen..
Hun vil jo selvfølgelig også have faren med, men hun vil også gerne have mig med..
Kan man ringe til dem og spørge?
Der står i brevet at det med at børn ikke må komme med er pag støj, larm og så kan hende der scanner blive distraheret (staves?) ..
Men jeg larmer jo ikke og sidder egentlig bare stille ..

Anmeld

7. august 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Hej skønne damer..

Altså jeg har haft begge mine søstre med til en skanning/lægeundersøgelse på Rigshospitalet, hvor de kører samme regler med "én voksen".. Der var ingen der sagde noget til det.. Tror også bare det er for at undgå at folk tager hele grupper med til skanning..  

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Bell'star skriver:

Altså jeg har haft begge mine søstre med til en skanning/lægeundersøgelse på Rigshospitalet, hvor de kører samme regler med "én voksen".. Der var ingen der sagde noget til det.. Tror også bare det er for at undgå at folk tager hele grupper med til skanning..  

Tak
Vil du synes man skal ringe til dem, for at være sikker? Eller skal man tage en chance? De kan jo bare sige hvis de ikke vil have mig med ind

Anmeld

7. august 2013

Kløver

Nu har vi kun været mig+ en voksen til skanningerne, men ville ringe og spørge

Anmeld

7. august 2013

Kløver

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det tror jeg også vi gør i dag ..

Anmeld

8. august 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Tak
Vil du synes man skal ringe til dem, for at være sikker? Eller skal man tage en chance? De kan jo bare sige hvis de ikke vil have mig med ind

Jeg havde overvejet at rinye ind og høre ad, men blev enig med mig selv om, at de så selvfølgelig ville sige "én voksen" som reglen lyder..

Så jeg ville bare tage med og så tage den derfra, for korrekt, de kan jo altid sige, at du skal blive ude..  

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Bell'star skriver:

Jeg havde overvejet at rinye ind og høre ad, men blev enig med mig selv om, at de så selvfølgelig ville sige "én voksen" som reglen lyder..

Så jeg ville bare tage med og så tage den derfra, for korrekt, de kan jo altid sige, at du skal blive ude..  

Ja, enten tager jeg med, ellers ringer vi ..
Det kunne bare være rart med nogen der har været til nf i kolding, som har haft flere med ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.