Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er dit barn født i 2011 og mangler du en mødregruppe/terminsgruppe, så vil jeg lige anbefal den gruppe der hedder mødregruppen 2011.
Jeg kan invitere dig hvis du sender dit navn i privat, hvis du ikke selv kan finde gruppen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Er dit barn født i 2011 og mangler du en mødregruppe/terminsgruppe, så vil jeg lige anbefal den gruppe der hedder mødregruppen 2011. Jeg kan invitere dig hvis du sender dit navn i privat, hvis du ikke selv kan finde gruppen.
Pb sendt
Tauf skriver: Det har jeg... Er det lige meget hvor man bor?
Det har jeg... Er det lige meget hvor man bor?
Jeps vi er fra alle steder i landet forresten så er det mail jeg skal bruge for at tilføje. Det havde jeg lige misforstået
Jeg vil også
Har lige ansøgt
Maja88 skriver: Jeg vil også
Jeg skal bruge mail på dig, ellers skal vi være venner på facebook før jeg kan tilføje dig. Du kan bare sende mail i privat.
Kan lige nævne det er ikke mig der ejer gruppen, men jeg synes rigtig godt om gruppen så jeg vil anbefale den til jer andre
Janni. skriver: Kan lige nævne det er ikke mig der ejer gruppen, men jeg synes rigtig godt om gruppen så jeg vil anbefale den til jer andre
Men den er lukket ik?? Har ansøgt om medlemsskab
Maja88 skriver: Men den er lukket ik?? Har ansøgt om medlemsskab
Jo den er nemlig lukket. Det er en af goderne ved gruppen synes jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128