Og vi er igang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
4 svar
3 synes godt om
7. august 2013

salix

Eller det vil sige at vi idag har været til samtale og vi skal melde til lang protokol næstegang jeg får mens 

Hvor lang er langprotokol enlig jeg ved at jeg skal starte på næsespray på 21 dagen i næste cyklus men hvor længe fra man starter på næsespray til man har æu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Putomanen

Spændende at i snart kan komme igang

Afhængig af hvordan din krop reagere går der lige knap 4 uger fra start af nedregulering til æu. 2 uger efter opstart på nedregulering begynder du hormoner, og normalt er der 12-14 dage fra opstart på hormoner til æu. Men igen, det er afhængigt at, hvordan din krop reagerer.

Hvornår regner du med at kunne tilmelde dig?

Anmeld

7. august 2013

salix

Putomanen skriver:

Spændende at i snart kan komme igang

Afhængig af hvordan din krop reagere går der lige knap 4 uger fra start af nedregulering til æu. 2 uger efter opstart på nedregulering begynder du hormoner, og normalt er der 12-14 dage fra opstart på hormoner til æu. Men igen, det er afhængigt at, hvordan din krop reagerer.

Hvornår regner du med at kunne tilmelde dig?

Hvis kroppen sammenarbejder burde jeg kunne melle mig den 27 august 

Anmeld

7. august 2013

Putomanen

salix skriver:

Hvis kroppen sammenarbejder burde jeg kunne melle mig den 27 august 

Så er der ikke længe til

Lang behandling kan godt føles, som navnet indikerer, meget laaaang. Jeg håber at tiden kommer til at gå hurtigt for dig.

Anmeld

7. august 2013

CroQuis

Lang behandling tager 7 uger, hvor imod kort behandling tager 3 uger, mener jeg det lyder.

Men forskellen er egentlig bare, at du i den lange behandling, får din mens, melder dig til, starter næsespray, også vil du nå at få din mens endnu engang inden der bliver taget æg ud...

Kort behandling melder du dig til ved mens, og ca 12-14 dage efter får du taget æg ud. 

Jeg var først igennem to korte forsøg, og tredje forsøg var lang protokol, og nøøøj tiden kunne godt føles dræbende

Held og lykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.