Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg sidder lidt i det dilemma at jeg ikke aner hvad jeg skal stille op, jeg venter barn og har termin om få dage, og jeg har ingen kontakt haft til barnets far ELLER familie overhovedet i omkring 3 måneder, og de har heller ikke interesseret sig for deres barnebarn/barn, sidst vi snakkede sammen ville de alle gerne have med vores barn at gøre, men da jeg intet har hørt i så lang tænker jeg, gælder det stadig
Hvad skal jeg gøre i forhold til dem, når jeg har født ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Synes du skal skrive en sms til faderen om at barnet er født, og så må han gøre hvad han vil med den Info. Resten af hans familie er ikke din opgave at informere.

Anmeld

7. august 2013

Sujan

Jeg ville da give dem besked omkring fødslen og så må de selv tage kontakt efterfølgende hvis de ønsker at være der..

Men handler selvfølgelig også om, hvad du gerne vil. Hvis du gerne vil have kontakt med faren inden fødslen må du tage kontakt med ham og høre hvad hand holdning er. Om han stadig ønsker at være en del af det

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg ville da give dem besked omkring fødslen og så må de selv tage kontakt efterfølgende hvis de ønsker at være der..

Men handler selvfølgelig også om, hvad du gerne vil. Hvis du gerne vil have kontakt med faren inden fødslen må du tage kontakt med ham og høre hvad hand holdning er. Om han stadig ønsker at være en del af det

Vil ikke kontakte dem inden, men vil sms ham når jeg har født med info os sådan . Så har jeg gjort mit...Det er bare hårdt for mig ..

Anmeld

14. august 2013

Mick

Jeg vil håbe det bedste for jer :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.