Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
1 svar
2 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder aner jeg egentlig ikke hvad jeg skal/burde gøre.
Ja sagen er jo faktisk den at jeg er 38+6 idag og det jo fantastisk og venter bare på at min guldklump kommer ud..

Men jeg er begyndt at høre fra folk jeg faktisk ikke har haft noget som helst at gøre med i flere år eller bare slet ikke har haft kontakt til på nogen måde, altså at vi faktisk bare er kommet videre hver for sig Men de vil gerne besøge mig lige pludselig og iiih og åååh, og sådan, hm jeg kan jo godt regne ud at det er for at se den lille, men? syntes bare det virker falsk, at jeg så pludselig er god nok? det er heller ikke folk der har været der for mig under graviditeten overhovedet. Men jeg er SÅ dårlig til at sige fra, så sidder lidt og tænker på hvad jeg kan gøre Og ER det forståeligt at jeg har det som jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

ESV

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder aner jeg egentlig ikke hvad jeg skal/burde gøre.
Ja sagen er jo faktisk den at jeg er 38+6 idag og det jo fantastisk og venter bare på at min guldklump kommer ud..

Men jeg er begyndt at høre fra folk jeg faktisk ikke har haft noget som helst at gøre med i flere år eller bare slet ikke har haft kontakt til på nogen måde, altså at vi faktisk bare er kommet videre hver for sig Men de vil gerne besøge mig lige pludselig og iiih og åååh, og sådan, hm jeg kan jo godt regne ud at det er for at se den lille, men? syntes bare det virker falsk, at jeg så pludselig er god nok? det er heller ikke folk der har været der for mig under graviditeten overhovedet. Men jeg er SÅ dårlig til at sige fra, så sidder lidt og tænker på hvad jeg kan gøre Og ER det forståeligt at jeg har det som jeg har

Du får rigeligt at se til efter fødslen uden at skulle tænke på at få besøg af folk du ikke kender. Du må mande dig og få skrevet at det er en dårlig ide eller evt skrive at du nok skal tage kontakt HVIS du får tid og overskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.