Jeg føler mig som et rigtig dårligt menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
3 svar
4 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har 2 børn den store er fra et tidligere forhold, men min kæreste mener at jeg ikke er hård nok over for den store, og det skal helst gøres på min kærestes måde. Jeg får den følelse at jeg er et rigtig dårligt menneske og en rigtig dårlig mor i dag havde han sagt at vi skulle Mac D og nu ved han ikke om vi skal af sted og jeg har ikke købt ind til aftensmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

hekran

Anonym skriver:

Jeg har 2 børn den store er fra et tidligere forhold, men min kæreste mener at jeg ikke er hård nok over for den store, og det skal helst gøres på min kærestes måde. Jeg får den følelse at jeg er et rigtig dårligt menneske og en rigtig dårlig mor i dag havde han sagt at vi skulle Mac D og nu ved han ikke om vi skal af sted og jeg har ikke købt ind til aftensmad

Hvordan hænger det her sammen? Er du er dårligt menneske, fordi I alligevel ikke skal på McD? Eller er du et dårligt menneske pga af det med den ældste?

Kan ikke se, hvor og hvorfor den følelse sniger sig i D 

Anmeld

7. august 2013

C-Dog

Du skal da overhovedet ikke lade din kæreste opdrage på en måde du ikke er tryg ved. Er han far til dine børn? Hvis ikke, så kan du jo bare fortælle at han ikke har en skid at skulle have sagt ;-)

Anmeld

7. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

i har et barn sammen, så I er da nød til at snakke om hvordan i opdrager derhjemme. så der ikke bliver gjort forskel på børnene.
Du er jo ikke dårlig mor, men I er jo uenige med hvordan man opdrager børn og det skal der findes en løsning på, ellers får I problemer. Børnene vil være fanget i midten, fordi de bliver "straffet" på forskellige måder, den ene hårdere end den anden, hvordan må den yngeste vil have det, når storebror/søster ikke bliver "straffet" så hårdt?

I er et forhold, hvor der er sammenbragte børn og I er så nød til at snakke sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.