Arhh bliver snart sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 3+4 idag hvis jeg er gravid og bliver snart skør af denne ventetid. Nu må det virkelig godt snart blive lørdag så jeg kan teste.
Uden tvivl havde jg æl da vi sexede.
Jeg har haft spændte bryster kvalme ón and off. Men pludselig er mine bryster ikke spændte mere. Jeg havde dog ikke spændte bryster med den første. Men synes godt nok vente tiden er lang

Lige et brokke indlæg fra mig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Jeg er 3+4 idag hvis jeg er gravid og bliver snart skør af denne ventetid. Nu må det virkelig godt snart blive lørdag så jeg kan teste.
Uden tvivl havde jg æl da vi sexede.
Jeg har haft spændte bryster kvalme ón and off. Men pludselig er mine bryster ikke spændte mere. Jeg havde dog ikke spændte bryster med den første. Men synes godt nok vente tiden er lang

Lige et brokke indlæg fra mig hehe

her fra! det kan godt svinge lidt mht ømmebryster.. men mine nippels er ømme hele tiden. (er 5+5 )

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

her fra! det kan godt svinge lidt mht ømmebryster.. men mine nippels er ømme hele tiden. (er 5+5 )

Tak.
Jeg synes ikke mine nippels er problemet det er selve brystet der er total spænd. Eller det var det indtil i dag.
Og hvis min datter Lige kravler hen over og trykker ned i mit bryst. For hunde det gør nuller naller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.