Skostørrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
14 svar
4 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Hvis min yngste søn har 12 centimeter fødder.. og bruger str 23 i sko,

skal han så bruge størrelse 24 (14 cm) til vinter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Det er der ingen der kan sige
Der kan ske meget, børns fødder vokser som de vil, og ud kan stå og skal bruge samme størrelse eller du kan ende med at bruge 2 nr større.

Jeg har førhen prøvet at købe sko på forskud og jeg har tabt MANGE penge på det, da de så slet ikke har passe til den tid.

Anmeld

7. august 2013

Laulund87

Ja det vil jeg mene. Jeg køber næsten altid sko i god tid hvor de er billigere og jeg har ikke oplevet endnu at de ikke passede

Anmeld

7. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg ville ikke turde købe sko i forvejen på den måde. Min søns fødder vokser i ryk, så det er ikke til at vide. Når han bliver lidt større, bliver det nok nemmere.

Anmeld

7. august 2013

MissTas

Anonym skriver:

det er en lille str. 24 du har fundet :O min datters fødder er 13 cm. og hendes vinterstøvler er en 23 (14,6 cm) derudover bruger hun 22.

men den er svær med din søn, for 2 cm er meget i voksetillæg, man siger maks 1,5 cm for at der er den optimale støtte ..

Anmeld

7. august 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Jeg ville ikke satse. Min søn er her i sommer vokset fra 23-25 i sko.

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Det er der ingen der kan sige
Der kan ske meget, børns fødder vokser som de vil, og ud kan stå og skal bruge samme størrelse eller du kan ende med at bruge 2 nr større.

Jeg har førhen prøvet at købe sko på forskud og jeg har tabt MANGE penge på det, da de så slet ikke har passe til den tid.

Vi får nogle par gratis, derfor..

Har valgt at satse på nummer 24 i sko (de er store i størrelsen og er 15,5 cm) og hvis han også har tykket strømper deri, er det jo fint. Ellers kan han bruge dem næste år :-)

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja det vil jeg mene. Jeg køber næsten altid sko i god tid hvor de er billigere og jeg har ikke oplevet endnu at de ikke passede

Super duper 

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville ikke turde købe sko i forvejen på den måde. Min søns fødder vokser i ryk, så det er ikke til at vide. Når han bliver lidt større, bliver det nok nemmere.

Det er gratis sko, det siger jeg ikke nej til.

Men satser.

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

det er en lille str. 24 du har fundet :O min datters fødder er 13 cm. og hendes vinterstøvler er en 23 (14,6 cm) derudover bruger hun 22.

men den er svær med din søn, for 2 cm er meget i voksetillæg, man siger maks 1,5 cm for at der er den optimale støtte ..

Hvis han skal have tykke sokker på til vinter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.