Hej piger,
Jeg er lidt i tvivl om jeg er lidt for pylret nu og har brug for Jeres råd/meninger/holdninger til dette.
Jeg er udemærket godt klar over at INGEN af Jer er læger, men jeg håber måske lidt på, at en af Jer der ude har oplevet det samme og kan fortælle mig hvad I gjorde

Min datter bliver 3 år her om et par måneder - hun er rask og stor trives - vi havde godt nok lidt problemer med hende, det første års tid, men intet som jeg kan sætte sammen med dette problem.
Problemet er, at her på det sidste (de sidste par måneder) har hun flere gange (måske 6-8 gange) lige pludselig begyndt at græde og tage sig til nakken (I ved, den der gråd hvor man ved der er noget der har gjort ondt) - når hun er faldet til ro, har jeg prøvet at trykke lidt og kigge på hendes nakke, men jeg kan INTET se og hun reagerer heller ikke på mine tryk..
Jeg mistænker at hun lige får vendt hovedet forkerte , og det lige giver et lille jag, men hun græder altså virkelig som om det gør ondt (og der skal alligevel ret meget til)...
Det er ikke fordi at hun er utrøstelig, faktisk plejer det bare at tage et par minutter, så fortsætter hun som om intet er sket...
Skal jeg bare slå koldt vand i blodet, eller bør jeg kontakte lægen?
Anmeld