Ja, jeg vil ikke andet end at komme ud med det. Jeg er lidt trist i dag, og totalt pessimistisk..

Så har skrevet hele vores forløb ned. Dog ikke i detaljer.
Sommer 2009 - Juni måned - Møder manden i mit liv. Vi bliver hurtigt enige om at vi vil lave en ønskebaby.
Efterår 2009 - Oktober måned - Smider p pillerne. Har en fornemmelse af at jeg ikke får let ved at blive gravid.
Forår 2010 - Maj måned. Kontaktede lægen. Fik svaret at der skulle gå et år fra nu før jeg kunne blive henvist
til fertilitets behandling. -Stadig lidt uregelmæssig cyklus.
Sommer 2010 - August måned. Prøver ÆL test. JA jeg har ÆL!! Selvom min cyklus stadig er lidt ureglmæssig.
Vinter 2011 - Januar måned. Svar på sædprøve. Den var helt fin. Jeg får en henvisning til Dronninglund fertilitetsklinik.
Forår 2011 - April måned. Nu begynder det at tære på min psyke. Jeg er ikke klar til behandling endnu. Vi vælger at lægge
PB på hylden for en tid.
Efterår 2012 - September måned - PB er for alvor i gang igen. Der sker bare ikke noget. 3 år siden P pille stop.
Vinter 2012 - November måned - NU er jeg klar til behandling. Tager til egen læge, og påbegynder de forskellige prøver. Alt er fint.
Vinter 2013 - Januar måned - Brevet fra klinikken er modtaget. Nu skal vi snart rigtigt i gang.
Forår 2013 - April måned - Undersøgelserne viser at jeg muligvis har lukkede æggeledere pga. en klamydia infektion for år
siden. Henvist til HSU (Skylning af æggelederne)
Forår 2013 - April måned - HSU gennemført. Jeg har IKKE lukkede æggeledere. Lyksalighed.
Forår 2013 - Maj måned - Tilmeldt første IUI forsøg (Insemination) Glæden vil ingen ende tage.
Sommer 2013 - Juni måned - Min blodprøve var negativ. Er fuldstændigt knust.
Sommer 2013 - Juni måned - Tilmeldt andet IUI forsøg. Glæder mig, men er dog mere realistisk denne gang.
Sommer 2013 - Juli måned - Min blodprøve var igen negativ. Er så trist. Er det ikke meningen at vi skal være forældre?
Sommer 2013 - juli måned - Sommerferie på klinikken. Jeg nyder pausen. Det havde jeg brug for.
Sommer 2013 - August måned - Tilmeldt tredje og sidste IUI forsøg. Glæden er væk. Jeg er så bange for endnu en negativ blodprøve.
Knus...