Jeg skriver dette indlæg da jeg har et stort behov for at tale om det. Jeg mødte min kæreste sidste sommer, vi bliver ret hurtigt enige om at vi skal ha børn.. Og gerne mange
Vi går til lægen for at få lavet et sundhedscheck.. Det viser sig at jeg har pco , det aner jeg ikke hvad er, jeg får læst på lektien og lægger min kost om, lægen ordinere metformin til mig og jeg taber mig, men min cyklus kommer dog stadig ikke af sig selv.
Vi begynder at snakke om fertilitetsbehandling og kontakter en gynækolog, der er dog ikk så megen hjælp at hente så jeg kontakter en fertilitetsklinik og så går det stærkt. Alle mulige undersøgelser med underlige forkortelser.. Sædanalyser.. HSG.. Bla bla bla.. Og så sætter de mig gudhjælpemig på p piller.. Det bliver man da ikk gravid af..
Sidste undersøgelse viste en stor vandcyste på venstre æggeleder.. Det var ikk farligt( ifølge lægen) men den kunne afgive hormoner der kunne forstyrre en befrugtning.
Jeg føler mig sgu lidt underlig. Kender ikke min egen krop mere!!
Mit håb er ikke blevet mindre jeg ved der kommer en mirakel baby og glæder vores liv men jeg har ikke en særlig god tålmodighed!!! Ved ikke om det er p pillerne der gør mig så hidsig eller hvad?!?? ævvvv
Anmeld