så kommer man op i børnehaven med sine fantastiske børn og bliver STRAKS grebet fat i af en af pædagogerne, hende og jeg kan bare ikke sammen, grundet at det hun siger ALTID er negativt, hvorimod de andre roser mig til skyerne, så hvem pokker skal man egentlig tro på???
nå men, hun kommer ihvertfald og spørger om der er sket noget derhjemme fordi Sebastian (3år) har hængt på hende hele mandagen, jeg sagde til hende at det kunne jeg altså ikke lige sare på hvorfor han havde gjort, men at hun jo skulle huske at de selv samme dag var kommet tilbage efter 3 ugers ferie, så det kunne jo altså godt være enten fordi han var træt eller fordi han lige skulle vende sig til at være i BH igen...
og det blev straks afvist, for det kunne ikke passe han havde så svært ved at komme igang... og jeg tænkte igen bare ved mig selv, jamen forhelvede dumme dig, hvis nu du havde sagt det mandag, så kunne jeg spørge ham, men nu kommer du om onsdagen og siger det til mig, hvad faen skal jeg gøre nu?
men ihvertfald ifølge hende, kan en dreng der virkelig har brug for en struktureret hverdag ikke have svært ved at starte i børnehave igen efter 3 uger, så i hendes øjne var det helt sikkert herhjemme der var sket noget.... men der er intet sket, det eneste der er sket er vi har hygget os i 3 uger -.-
hvordan faen banker man det lige ind i hovedet på hende, istedet for hun altid skal være så negativ omkring mig? -.-
jeg er den eneste unge mor i den børnehave, og til tider kan man virkelig godt mærke på hende at det er der den ligger, hun er undskyld gammel dame, som ikke kan se unge mødre kan gøre det lgieså godt som de "ældre" og jeg er bare ved at være så træt af det -.-
havde bare lige brug for at rase ud!