hjemme igen efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. august 2013

lille-trold

Som overskriften lyder, hvor hurtigt var i hjemme igen efter kejsersnit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

AnthonsMor

Uh jeg ved ikke hvad standarden er, men jeg tror også det afhænger MEGET af hvordan du har det bagefter
Er du førstegangs?

Anmeld

7. august 2013

FruK

Jeg fik kejsersnit onsdag og kom hjem fredag.

Anmeld

7. august 2013

ms86

Jeg fik kejsersnit (akut) lørdag og kom hjem onsdag.. Men det var mere pga. min datters lave fødselsvægt end pga. kejsersnittet. Mener at standard er 2-3 dage efter..

Anmeld

7. august 2013

Victoria2013

Jeg fik akut kejsersnit en mandag og kom hjem om torsdagen, efter 3 overnatninger på hospitalet... det var dér jeg/vi følte os klar til det, både hvad angik min mobilitet men også at få amning igang og sådan

Anmeld

7. august 2013

Clisolka

lille-trold skriver:

Jeg fik et akut kejsersnit lørdag morgen og var hjemme torsdag til middag - de vil gerne have at jeg blev en ekstra dag fordi Bella havde lidt gulsot 

Denne gang er jeg min. indlagt 3 dage hvis det ender med kejsersnit 

Anmeld

7. august 2013

FrkDitte

lille-trold skriver:

Hejsa,

Nu har jeg ikke fået mit PKS endnu, først om en måned.. men man regner med 2-3 dages indlæggelse. Hvis baby og dig ikke fejler noget og amningen kører så er det vist standarden.. 

D.

Anmeld

7. august 2013

jeanne-skat

Jeg fik akut kejsersnit jeg gik efter 6 timer og var hjemme to dage efter

Anmeld

7. august 2013

lille-trold

Martsbaby skriver:

Uh jeg ved ikke hvad standarden er, men jeg tror også det afhænger MEGET af hvordan du har det bagefter
Er du førstegangs?

jeg er faktisk 4. gangs. 1 gang fik jeg aks og lå længe da jeg havde en het særlig situation. 2. og 3. gang har jeg født normalt. 3. gang gik jeg rigtig meget i stykker og overvejer om jeg skal tage et kejsersnit, men vil faktisk helst føde normalt selvom jeg heller ikke måtte noget sidst andet ligge de første par uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.