Jeg tror vi alle har vores særheder
Jeg elsker forår og den første lune tid, pga sygdom er hverken vinter eller højsommer godt for mig, men ser jeg bort fra det, eeeelsker jeg vinter når der er sne, opvikle engang gerne til Grønland, rejse har da steder jeg gerne vil se, men nej vi holder sommerferie her i landet, her er smukt og dejligt, hvorfor så rejse
Har en iPhone, men er relativt nyt og bruger den i stedet for pc, gider ikke tvinges til pc har jeg ikke tid til
Har kørekort og bil, men er tvungen pga min sygdom, jeg græd da min mand ville købe en bil til mig, og savner at cykle, på en alm cykel og være fri. Ser ikke bilen så nødvendig som så mange andre i min omgangskreds
Min mand nyder også at være hjemme og alene

Jeg fik bekræftet i går at biografen stadig ikke er mit foretrukne sted, og vil hellere se filmene hjemme i sofaen
Jeg får heller ikke gaver af min mand, har meget få, fået en morgengave og en Barselsgave ved hvert barn, de betyder noget, men ellers ikke, vi har en aftale om at han ikke køber blomster og jeg køber dem selv, så vælger jeg selv om får nogle som ikke er afskårne men enten potteplanterinde, eller nogle til haven, og kan nyde dem langt længere
Vores unger vælter i legetøj, det meste har de fået og hader folks kommentarer, men mest fordi de i min verdensmestre slet ikke behøvede så meget, og har derfor også pakketnoget væk og resten skiftes der imellem, hvad der er på værelset og nede i stuen