Vores oplevelsesrige dag!!:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
5 svar
9 synes godt om
6. august 2013

MyLove E

Min søster er ved at uddanne sig til landmand Så vi var i dag på besøg hos hende på gården. Siden vi fortalte Elias at vi skulle hen til Moster Mia, har han ikke sagt andet end " Mig Mia fører (kører) traktor"

Det var også det første han sagde til hende Og ved i hvad hele 2 traktorer var han ude at køre i ( den ene var en teleskop læsser)

Lige da vi skulle ud og kigge på alle køerne, så kom først forbi nogler kvier som snart skulle kalve. Vi var så heldige at den ene gjorde det mens vi var der. Min søster gik så hen og hjalp den
Jeg ved da godt hun har gjort det tusind gange, men ihj hboe var jeh stolt. Bum så havde min lille søster lige bragt en levende væsen til verden Elias synes det var lidt underligt at hun træk en ko ud af en ko

Det var lidt om vores spændende dag med lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Laulund87

Fantastisk!

Anmeld

6. august 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Fantastisk!

Det var en dejlig dag

Anmeld

7. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Sej søster! 

Anmeld

7. august 2013

MyLove E

Mor og meget mere skriver:

Sej søster! 

Ja det er hun bestemt:-D Jeg er meget stolt af hende. Hun har fundet noget hun virkelig er vild med og hammerne god til.

Det er lidt sjovt for hun er fra Århus så hun er jo by mennesker men nej hun skal ud på landet !!

Jeg synes også det var fedt at hun bare tager kalven i benen og vender den på hovedet fordi den var ved at blive kvalt i fostervandet. Den vejer jo alligevel lidt sådan en ko. Men min søster er stærk og sej:-D

Anmeld

7. august 2013

Janni.

Fantastisk oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.