Gave fra min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
18 synes godt om
6. august 2013

MorDk

Idag fik jeg dette smukke armbånd af min søn. Han har selv siddet og lavet det (med en smule hjælp) Jeg blev virkelig rørt og glad ♥ Han var så stolt da han gav mig det. Hans øjne lyste op! Jeg kan ikke lade være med at smile når jeg kigger ned på mit håndled ... ♥ Virkelig... og uden tvivl den bedste gave lææænge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

B&J

hvor er børn fantastiske også kreative med masser af kærlighed i det de laver det er et super flot armbånd

Anmeld

6. august 2013

serinasmor

MorDk skriver:

Idag fik jeg dette smukke armbånd af min søn. Han har selv siddet og lavet det (med en smule hjælp) Jeg blev virkelig rørt og glad ♥ Han var så stolt da han gav mig det. Hans øjne lyste op! Jeg kan ikke lade være med at smile når jeg kigger ned på mit håndled ... ♥ Virkelig... og uden tvivl den bedste gave lææænge!!

Den er godt nok fin

Anmeld

6. august 2013

Moma

Hvor er det bare så fint. 

Gaver fra ens børn er bare de bedste, man kan få. Især når ders øjne stråler af glæde, imens de giver gaven.

Anmeld

6. august 2013

MorDk

Moma skriver:

Hvor er det bare så fint. 

Gaver fra ens børn er bare de bedste, man kan få. Især når ders øjne stråler af glæde, imens de giver gaven.

Jeg fik en klump i halsen og faktisk en tårer i øjet da han gav mig det!!

Anmeld

6. august 2013

Lotus86

Årrh, det går da lige i hjertet Bedre gave kan vist ikke fås

Anmeld

6. august 2013

MorDk

Lotus86 skriver:

Årrh, det går da lige i hjertet Bedre gave kan vist ikke fås

Nej det er virkelig en ubeskrivelig følelse ♥ Jeg blev virkelig virkelig glad!

Anmeld

6. august 2013

Masig

MorDk skriver:

Nårhh hvor er han sød... Kan godt forstå du blev glad, det er rigtig fint 

Anmeld

6. august 2013

Mumto3

Det er også et rigtig flot armbånd! Tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.