Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag fik jeg dette smukke armbånd af min søn. Han har selv siddet og lavet det (med en smule hjælp) Jeg blev virkelig rørt og glad ♥ Han var så stolt da han gav mig det. Hans øjne lyste op! Jeg kan ikke lade være med at smile når jeg kigger ned på mit håndled ... ♥ Virkelig... og uden tvivl den bedste gave lææænge!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er børn fantastiske også kreative med masser af kærlighed i det de laver det er et super flot armbånd
MorDk skriver: Idag fik jeg dette smukke armbånd af min søn. Han har selv siddet og lavet det (med en smule hjælp) Jeg blev virkelig rørt og glad ♥ Han var så stolt da han gav mig det. Hans øjne lyste op! Jeg kan ikke lade være med at smile når jeg kigger ned på mit håndled ... ♥ Virkelig... og uden tvivl den bedste gave lææænge!!
Hvor er det bare så fint.
Gaver fra ens børn er bare de bedste, man kan få. Især når ders øjne stråler af glæde, imens de giver gaven.
Moma skriver: Hvor er det bare så fint. Gaver fra ens børn er bare de bedste, man kan få. Især når ders øjne stråler af glæde, imens de giver gaven.
Jeg fik en klump i halsen og faktisk en tårer i øjet da han gav mig det!!
Lotus86 skriver: Årrh, det går da lige i hjertet Bedre gave kan vist ikke fås
Årrh, det går da lige i hjertet Bedre gave kan vist ikke fås
Nej det er virkelig en ubeskrivelig følelse ♥ Jeg blev virkelig virkelig glad!
Nårhh hvor er han sød... Kan godt forstå du blev glad, det er rigtig fint
Det er også et rigtig flot armbånd! Tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128