efterårsklar :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
5 svar
5 synes godt om
6. august 2013

MissTas

Hej piger

Er jeg den eneste der ser frem til pompdelux's nye efterår og vinterkollektion kommer frem? jeg ELSKER deres tøj fordi det er så piget ..

fandt dog lige det sødste sæt i dag fra aya naya og angulus, som annastacia jo bare måtte eje her til efteråret hvad siger i ?

jeg er vild med den boheme agtige stil og Angulus er fantastiske på de små fødder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Mette.

MissTas skriver:

Hej piger

Er jeg den eneste der ser frem til pompdelux's nye efterår og vinterkollektion kommer frem? jeg ELSKER deres tøj fordi det er så piget ..

fandt dog lige det sødste sæt i dag fra aya naya og angulus, som annastacia jo bare måtte eje her til efteråret hvad siger i ?

jeg er vild med den boheme agtige stil og Angulus er fantastiske på de små fødder

Sikke et fint sæt.  Støvlerne er også så fine - min datter får bare, desværre, vabler af Angulus sko

Anmeld

6. august 2013

MissTas

Mette. skriver:

Sikke et fint sæt.  Støvlerne er også så fine - min datter får bare, desværre, vabler af Angulus sko

ja, synes det er super fint.. elsker rosa og grå sammen og heldigvis er de to farver også med i pompdelux'x efterår og vinter kollektion

ej hvor øv men børns fødder er jo også forskellige.. de sidder hammer godt på annastacia og elsker deres look

Anmeld

6. august 2013

Alexander&Lærke

ELSKER også pompdeLux, købte stort ind sidst de havde -70% så har en del i hendes str nu. Det er nemlig super fint til små piger, elsker deres tunikaer og basis bluser og cardigans. 

men må nu også lige ligge nærmere på næste omgang, måske de er noget det frister. 

Men det tøj du ar fundet er også super fint og støvlerne er super, fortryder næster at jeg lige i dag ar købt nye kondisko til Lærke vil da enligt hellere have nogle støvletter Ala dem du ar billed af....

Anmeld

6. august 2013

MissTas

Alexander&Lærke skriver:

ELSKER også pompdeLux, købte stort ind sidst de havde -70% så har en del i hendes str nu. Det er nemlig super fint til små piger, elsker deres tunikaer og basis bluser og cardigans. 

men må nu også lige ligge nærmere på næste omgang, måske de er noget det frister. 

Men det tøj du ar fundet er også super fint og støvlerne er super, fortryder næster at jeg lige i dag ar købt nye kondisko til Lærke vil da enligt hellere have nogle støvletter Ala dem du ar billed af....

Jeg tør ikke vente med at købe til udsalget, for de små størrelser ryger bare så hurtigt sys jeg men ååh deres tøj er lækkert og annastacia skal med garanti have en del fra deres nye kollektion  

ja, annastacia er lige vokset ud af hendes kondisko og har så kun sandaler og vinterstøvler, så skulle også købe en mellemting, så det blev disse støvler angulus er så lækre og super på hendes fødder  

Anmeld

6. august 2013

Alexander&Lærke

MissTas skriver:

Jeg tør ikke vente med at købe til udsalget, for de små størrelser ryger bare så hurtigt sys jeg men ååh deres tøj er lækkert og annastacia skal med garanti have en del fra deres nye kollektion  

ja, annastacia er lige vokset ud af hendes kondisko og har så kun sandaler og vinterstøvler, så skulle også købe en mellemting, så det blev disse støvler angulus er så lækre og super på hendes fødder  

Ja var enligt også overrasket over at jeg kunne få ca 7-8 dele i 92. Desværre havde de ikke cardigans og basis bluser i den str, men fik tunikaer, bukser o en enkelt buksedragt og da det var sidste års efterårs / vinter så passer det neget godt til nu her. Bortset fra at farverne har ændret sig. 

Men ja hvis man vil været sikker på at få noget af de mest lækre skal man slå til når det lige er kommet frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.