Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neej hvor er det dejligt at høre søde
Sad faktisk lige og tænkte på dig/jer og at det måtte være snart og så faldt jeg over denne tråd
krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at det kommer til at gå godt det hele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Endelig!!! Så er vi tilmeldt det første forsøg!! Held og lykke til jer andre der er i gang
Endelig!!! Så er vi tilmeldt det første forsøg!! Held og lykke til jer andre der er i gang
super
jeg springer over denne gang.... men håber for din skyld ikke at vi render ind i hinanden til september............altså... he he he he ingen trudsel, men håber jo at du så er blevet gravid
grinny skriver: Neej hvor er det dejligt at høre søde Sad faktisk lige og tænkte på dig/jer og at det måtte være snart og så faldt jeg over denne tråd krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at det kommer til at gå godt det hele
Tak for tankerne søde dig
gædde/gitte skriver: super jeg springer over denne gang.... men håber for din skyld ikke at vi render ind i hinanden til september............altså... he he he he ingen trudsel, men håber jo at du så er blevet gravid
Det ville ikke være tosset. Men ja, tager det som en prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128