Opvaskemiddel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Silas&Mille

Vi har opvaskemaskine, men bruger eller den grønne fra Vel og den synes jeg er rigtig god til pander og andet som ikke lige kommer i opvaskemaskinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Miss-86

Vi bruger Neutral opvask - Det er faktisk ret drøjt i brug.
Det er halvdyrt, men jeg køber det altid på tilbud og køber nogle stykker af gangen.
Jeg er gået over til cremer og sæbe/opvaskemiddel skal være uden parfume/parabener - Da jeg vasker meget hænder i løbet af en dag og bruger meget creme.

Anmeld

7. august 2013

K&S

Morgensol skriver:

Hvilket opvaskemiddel bruger i?

Lige nu har vi det billige fra budget, men jeg sys bare jeg skal bruge så forfærdelig meget for at det har nogen virkning.

Så tænkte jeg på hvad andre mon foretrækker?

Vi bruger Neutral

Anmeld

7. august 2013

sulo

Jeg har været meget glad for Vel, den lysserøde gamle flaske, har brugt den næsten udelukkende i over 8 år af flere grunde, synes den klarer opgaven tilfredsstillende og det er den eneste med parfume jeg kan tåle, lige pt bruger vi neutral som jeg også er tilfreds med.

Køber når der er tilbud på det

Anmeld

7. august 2013

Pcokate

Morgensol skriver:

Lige nu har vi det billige fra budget, men jeg sys bare jeg skal bruge så forfærdelig meget for at det har nogen virkning.

Vel, koncentreret. Holder over en måned her hjemme

Anmeld

7. august 2013

jydeinden

kun neutral her i huset :-) 

Anmeld

7. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vi skifter mellem neutral, anglemark og levevis. Alt efter hvad der er på tilbud

Anmeld

7. august 2013

MariaKyedDK

Morgensol skriver:

Jeg bruger VEL

det er super godt synes jeg... det er dyrere , men det virker også lige som det skal  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.