Lamaze bamser!! rigtig billigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
18 svar
5 synes godt om
6. august 2013

pia jensen76

Hej jeg har lige set og selv bestilt en masse lamaze bamser til min små  

faldt nemlig over det her rigtig gode tilbud fra en hjemmeside som hedder coolbaby.dk har før fået tøj der fra og må sige at servis og ders leverings tider er i top så kan varmt andbefalde dem men her er lamaze man skal bare lige bruge en kupon gode ind i indkøbskurven lige til. 

der er lige nu 50% rabat på alt lamaze !!

det er alle dem her http://coolbaby.dk/index.php?route=product%2Fsearch&filter_name=lamaze

KUPON KODEN " lamaze50 " Skynd jer mens tilbudet er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

..

Jeg bestilte to lamaze bamser d 23/7, de er først kommet i dag. Jeg synes ikke det virker som et seriøst firna, jeg handler der ikke mere.

Anmeld

6. august 2013

pia jensen76

pia jensen76 skriver:

Hej jeg har lige set og selv bestilt en masse lamaze bamser til min små  

faldt nemlig over det her rigtig gode tilbud fra en hjemmeside som hedder coolbaby.dk har før fået tøj der fra og må sige at servis og ders leverings tider er i top så kan varmt andbefalde dem men her er lamaze man skal bare lige bruge en kupon gode ind i indkøbskurven lige til. 

der er lige nu 50% rabat på alt lamaze !!

det er alle dem her http://coolbaby.dk/index.php?route=product%2Fsearch&filter_name=lamaze

KUPON KODEN " lamaze50 " Skynd jer mens tilbudet er der

ved ikk hvor lang tid de har det her tilbud men syns det sku deles med jer andre vis i vil forkæle de små med lidt bamser til ders leg og hygge i hjemmet

Anmeld

6. august 2013

pia jensen76

Macrolf skriver:

Jeg bestilte to lamaze bamser d 23/7, de er først kommet i dag. Jeg synes ikke det virker som et seriøst firna, jeg handler der ikke mere.

ja jeg snakkede lige med ham som havde det. han sagde godt nok de først lige havde fået dem på lager igen. og de havde nogle folk som havde bestilt som først fik ders nu her. men syns nu ders priser er gode og de har stort udvalg af ting tror bare du var lidt uheldig der for dem jeg har snakket med syns det er et fint sted at bestile fra for er skæptisk over for net handel selv  

Anmeld

6. august 2013

Pikku Myy

pia jensen76 skriver:

ja jeg snakkede lige med ham som havde det. han sagde godt nok de først lige havde fået dem på lager igen. og de havde nogle folk som havde bestilt som først fik ders nu her. men syns nu ders priser er gode og de har stort udvalg af ting tror bare du var lidt uheldig der for dem jeg har snakket med syns det er et fint sted at bestile fra for er skæptisk over for net handel selv  

Nu går jeg direkte til kilden istedet for at konkludere med mig selv:

Har jeg ret i at du har en eller anden part i den hjemmeside? Du havde en profil tidligere, hvor du også reklamerede for coolbaby.dk, ikk'? Hvorfor lukkede du den og åbnede en ny?

Anmeld

6. august 2013

pia jensen76

Hehe nej jeg har ikk noget i den side men er ny her på det her forum og det var bare tilfældigt at det lige blev det jeg postede  

men jeg har set den på facebook og sådan  

Anmeld

6. august 2013

Pikku Myy

pia jensen76 skriver:

Hehe nej jeg har ikk noget i den side men er ny her på det her forum og det var bare tilfældigt at det lige blev det jeg postede  

men jeg har set den på facebook og sådan  

Det var bare pudsigt at du lige VUPTI havde snakket med ham der havde netbutikken

Anmeld

6. august 2013

pia jensen76

Pikku Myy skriver:

Det var bare pudsigt at du lige VUPTI havde snakket med ham der havde netbutikken

Haha ja kan da godt se hvad du mener men det var fordi jeg havde bestilt der inde og ville spørger om noget der står et nr inde på ders side hehe mere er der ikk rigtig i det hehe

Anmeld

6. august 2013

Louise Svenson

Jeg har også gjort brug af tilbudet, fik dog mine bamer et par dage efter, men var der ikke også en del af bamserne der var 7-14 dages leverings tid på?

Anmeld

6. august 2013

pia jensen76

Louise Svenson skriver:

Jeg har også gjort brug af tilbudet, fik dog mine bamer et par dage efter, men var der ikke også en del af bamserne der var 7-14 dages leverings tid på?

skal ikk ku sige det men vis de ikk havde været på ders lager kan jeg da kun forstille mig det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.