Manden useriøs med uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
5 svar
4 synes godt om
6. august 2013

Anonym trådstarter

Min mand har et fast arbejde og vi har snart to børn sammen.

Jeg er lige blevet færdiguddannet mens jeg passede vores første barn fuldtid. Stod op om natten selvom jeg sku ha eksamen næste dag. Lavede madpakke til manden, gjorde hjemmet rent, vaskede tøj og handlede

Nu presser mandens forældre ham at han skal tage en uddannelse. Men jeg ka se på ham han vil gør det kun for at gør dem glade. Han siger selv han ikk ved hvad han skal læse til og er ikk sikker om han kan udføre det. Og desuden vil han ikk ha de samme pligter som jeg havde dengang jeg studerede .

Han vil nemlig heller slappe af og træne en del. Og "læse"

Jeg er så nervøs for han mister sig job og bliver dovne af at være hjemme . Det gjorde han nemlig sidst. Hvor han sad og spillede games og pjækker fra skolen. Det var frusterende og kæmpe pres på mig.

Hvad skal jeg gør?

Jeg hat snakket med ham og jeg sagde han skal ikk tage uddannelse hvis han ikk mener det men han står fast at han vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

aarhusmor

Det hjælper ikke at presse ham igang før han selv er klar og han har jo arbejde lige nu

Anmeld

6. august 2013

Mumto3

Det er hårdt at læse, og det skal man kun gøre hvis man virkelig gerne vil! Så lysten skal drive værket, og den lyst skal komme indefra!

Jeg havde engang en kærste som ingen uddannelse havde. Vi snakkede så om hvilke muligere der blev åbnet for ham med en uddannelse, og den vej igennem fik han lyst til det. Så han valgte en kort uddannelse der passede til ham.

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Ja men jeg føler han vil gør det nu kun for at tilfredsstille hans forældre og evt. For at ha tid til træning og hygge .

Vi skal ha to børn og det er uansvarligt

Anmeld

6. august 2013

B&J