Lys forude!:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

ønskebørn74

1234rj skriver:

Yes, jeg har endelig fået min mens, så nu kan forsøg 2 starte!:-) har ikke haft min mens siden sidste IVF forsøg, hvor den kom 3 dage inden testdag :-( (2 måneder).

men jeg har lige Et spørgsmål, kæresten og jeg sad og snakkede om at det ville være sjovt at se hvornår jeg så ville føde hvis det lykkedes denne gang .. Hvordan udregner man termin når man får lagt æg op?? 

Skal have lagt æg op omkring D. 19-21, nogle der kan hjælpe?:-)

På forhånd tak, og i må alle have en fantastisk dag! 

Dagen du får taget æg ud er du 2+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

1234rj

ønskebarn74 skriver:

Dagen du får taget æg ud er du 2+0

Blev forvirret fordi at det i dette forsøg er med fryse æg :-). Men har fået svar Pg tak for dit svar :-)

mange tak alle sammen 

Anmeld

6. august 2013

l.kjoeller

ønskebarn74 skriver:

Taget ud... Det svarer til æl..

så har det ændret sig fra hvad der galt dengang i 2011. de sagde nemlig jeg var 4+0 ved blodprøve som var præcis 14 dage efter æo og det passede også til skanningerne

Anmeld

6. august 2013

l.kjoeller

ønskebarn74 skriver:

Taget ud... Det svarer til æl..

var finn hald der sagde det og han er en af danmarks førende (som man bl.a. ser i nyhederne ) han sagde det passede til den gennemsnitlige cyklus . men der er nok mange måder at regne på fra de forskellige klinikker så

Anmeld

6. august 2013

ønskebørn74

l.kjoeller skriver:

var finn hald der sagde det og han er en af danmarks førende (som man bl.a. ser i nyhederne ) han sagde det passede til den gennemsnitlige cyklus . men der er nok mange måder at regne på fra de forskellige klinikker så

Og jeg har så jo været igennem 18 cyklus med behandling selv på OUH.. og hos 2 gynækologer med speciale i fertilitet.. Og de har alle givet den oplysning + til alle de i 100 vis af andre på minmave.dk i behandling jeg har skrevet med igennem mere end 5 års behandling..

Anmeld

6. august 2013

ønskebørn74

l.kjoeller skriver:

Og hvis du lige vender den i hovedet... Det er den dag ægte bliver befrugtet med mandens sæd..

Anmeld

6. august 2013

l.kjoeller

ønskebarn74 skriver:

Og hvis du lige vender den i hovedet... Det er den dag ægte bliver befrugtet med mandens sæd..

ikke desto mindre var det ikke det finn hald regnede med på klinikken i brædstrup (region midt)

Anmeld

6. august 2013

l.kjoeller

ønskebarn74 skriver:

Og jeg har så jo været igennem 18 cyklus med behandling selv på OUH.. og hos 2 gynækologer med speciale i fertilitet.. Og de har alle givet den oplysning + til alle de i 100 vis af andre på minmave.dk i behandling jeg har skrevet med igennem mere end 5 års behandling..

som jeg skrev - det er muligt de regner sådan der men det gjorde finn hald ikke- har det sort på hvidt i min mappe. har lige hevet den frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.