Så troede man lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
2 synes godt om
6. august 2013

Anonym trådstarter

..at man kunne være sund

Er alene i butikken i dag (til kl. 18) - har haft 2 kunder siden kl. 10. Og hvad har min kær kollega "glemt" på kontoret??

1 kg MATADOR-mix.. Og jeg har bare pakket mega sund madpakke. Og nej, jeg kan ikke bare gemme det, for så ved jeg nu hvor det er.

Sund dag = begynder imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Årh hvor jeg kender det!! min madpakke er rugbrød med hytteost og tomater, meeeen jeg har bare en virkelig træls dag! Så ja, en redbull og en twix er købt  JA jeg har rygrad som en regnorm og jeg hader det

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Årh hvor jeg kender det!! min madpakke er rugbrød med hytteost og tomater, meeeen jeg har bare en virkelig træls dag! Så ja, en redbull og en twix er købt  JA jeg har rygrad som en regnorm og jeg hader det

Vi må være i familie sammen - sådan en ryggrad har jeg også

Anmeld

6. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Vi må være i familie sammen - sådan en ryggrad har jeg også

Det er så ufedt!! Har oveni i købet "lige" tabt 7kg, men i ferien røg der lige 3,5kg på igen!!!!!!  Så sur på mig selv, men også på min krop! Hvorfor er det at hvis jeg spiser god mad 2 dage i træk, bum, så har jeg taget knap 1kg på????? Fandme træls at der skal så lidt til 

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Jeg har heller ikke ryggrad... Jeg har taget næsten 3 kg på under min ferie, og ville egentlig starte sundt ud igen fra mandag. I dag er jeg hjemme med min syge søn og der er røget chokolade ned. Godt nok af den mørke slags, men alligevel  

Ups

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.