Skal man melde ferie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
2 synes godt om
6. august 2013

gædde/gitte

Vi skal på ferie om et stykke tid... og det passer selvfølgelig ..tsk......med at det var der vi skulle ha været igang igen.

Men skal man ringe til klinikken og sige at vi spriger over?? - så de ikke undre sig...hvis de da overhoved gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

gædde/gitte

Shit.... så fik man da lige besøg i privaten??

Anmeld

6. august 2013

Elgaard73

gædde/gitte skriver:

Vi skal på ferie om et stykke tid... og det passer selvfølgelig ..tsk......med at det var der vi skulle ha været igang igen.

Men skal man ringe til klinikken og sige at vi spriger over?? - så de ikke undre sig...hvis de da overhoved gør det

Da vi var i behandling, "galdt" vi kun  i deres system, når vi meldte os til et forsøg og skulle ellers ikke redegør for vores færden...hvis du forstår hvad jeg mener. Jeg tror ikke at de havde tid til at undre sig over hvor vi var henne af, når de ikke lige hørte fra os i en periode. 

Så jeg tro ikke at I behøver at melde ferie.

Anmeld

6. august 2013

CroQuis

Jeg ville sige nej, for det fik vi at vide at vi ikke skulle, hvis vi fx i en cyklus gerne ville holde ferie eller bare tage en pause - så skulle vi bare lade være med at ringe og melde os til 

Anmeld

6. august 2013

gædde/gitte

tusind tak de damer!

- der slap jeg lige for at ringe og gøre mig selv til grin

Anmeld

6. august 2013

Putomanen

Jeg holdt engang en pause på 3 måneder, som vi informerede klinikken om (en offentlig klinik), og det havde de selv bedt om. Men det var kun hvis man forventede længere pauser.

Anmeld

6. august 2013

gædde/gitte

Putomanen skriver:

Jeg holdt engang en pause på 3 måneder, som vi informerede klinikken om (en offentlig klinik), og det havde de selv bedt om. Men det var kun hvis man forventede længere pauser.

ok

Så længe skal vi ikke holde pause... det er sgu også træls det lige falder sammen... men har bare BRUG for den her total ego-tripper-usunde-sove-æde-være grim ferie

Anmeld

6. august 2013

Putomanen

gædde/gitte skriver:

ok

Så længe skal vi ikke holde pause... det er sgu også træls det lige falder sammen... men har bare BRUG for den her total ego-tripper-usunde-sove-æde-være grim ferie

Jeg tror at det er rigtig sundt at holde 3n pause ind i mellem og gøre alle de ting, man ikke kan under behandling og få fokus på noget andet.
Så det er en super ide, du har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.