Hejsa alle I skønne brugere
jeg vil gerne høre om hvordan Jeres indkøring i BH har foregået....
Min (lille)pige er lige startet i torsdags og hun er en meget stille pige, som kræver langsom tilvænning og tillid til andre før hun er tryg.......
Jeg er særlig interesseret i hvordan I aflevere- siger I farvel og går, siger I farvel og afleverer hos en pædagog? Eller noget helt 3.?
Jeg har prøvet i går at komme midt i rundkreds leg og det blev slet ikke som vi troede, så min pige blev afleveret grædende da der ikke var mulighed at sige farvel (havde dog sagt det i bilen, men havde aftalt hun skulle vinke farvel).....

I dag siger vi farvel i legerummet og hun griber fat i mit tøj og jeg siger til pæd.medhjælperen jeg kører nu, hvis I vil vinke i vinduet.... men oplever ikke rigtig at dette imødekommes hvor min datter vender ryggen til og KÆMPER med ikke at vise hun er ked af det. (hun går meget med følelserne selv)..... Og jeg ved at hun føler sig svigtet lige der..... og er i kamp om hun har brug for at være "alene" eller liiige en der tager hende i hånden....

Hun bruger normalt sut, men det må hun kun når hun skal sove, så der er mange ting som ikke er som det "plejer" og hun er rutine pige.....

hun er der mellem 3-4 timer og hun siger INTET til dem, nikker kun ja/nej..... så hun er jo ikke glad, men jeg er sikker på det nok skal komme

syntes faktisk det er lidt svært og jeg er virkelig stærk og viser ikke mine følelser der...

håber der er nogen der vil fortælle om deres aflevering, for ved ikke helt om jeg er "Pylret" eller om jeg skal sige noget.....
tak fordi du læste med
Anmeld