Barnepige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvor finder jeg en god erfaren, kærlig barnepige som også kan håndtere et barn i selvstændighedsfasen.

er simpelhen så frustrerende! Vi har hverken bedsteforældre eller venner som kan passe engang imellem. Ikke fordi de ikke vil, men der er andre grunde til det ikke dur.

jeg har simpelhen ikke været ude og hygge mig uden barn, siden, ja siden jeg blev gravid for snart 3 år siden.

hvor har i fundet barnepiger henne? Og hvad gør man dog for at være sikker på det er er valgt man kan være tryg ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

TNBC

sommerbarn<3 skriver:

Hvor finder jeg en god erfaren, kærlig barnepige som også kan håndtere et barn i selvstændighedsfasen.

er simpelhen så frustrerende! Vi har hverken bedsteforældre eller venner som kan passe engang imellem. Ikke fordi de ikke vil, men der er andre grunde til det ikke dur.

jeg har simpelhen ikke været ude og hygge mig uden barn, siden, ja siden jeg blev gravid for snart 3 år siden.

hvor har i fundet barnepiger henne? Og hvad gør man dog for at være sikker på det er er valgt man kan være tryg ved?

Hvor bor du?

Anmeld

6. august 2013

serinasmor

sommerbarn<3 skriver:

Jeg tror jeg ville lave et opslag på det lokale gymnasie (kommer an på byens størrelse) eller folkeskole (9-10 klasse) - evt pædagogseminarium

På opslaget ville jeg skrive hvad det er i leder efter for kvaliteter i barnepigen, hvor tit i regner med at have behov og hvor længe ad gangen , at i starter med et møde hvor i skal se reaktion på barnet og interaktion med barnepige.

Og selvfølgelig jeres kontaktoplysninger og noget om barnet så de ved hvad de går ind til

Anmeld

6. august 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Yurie skriver:

Hvor bor du?

Vi bor i Svendborg.

Anmeld

6. august 2013

sommerbarn<3

serinasmor skriver:

Jeg tror jeg ville lave et opslag på det lokale gymnasie (kommer an på byens størrelse) eller folkeskole (9-10 klasse) - evt pædagogseminarium

På opslaget ville jeg skrive hvad det er i leder efter for kvaliteter i barnepigen, hvor tit i regner med at have behov og hvor længe ad gangen , at i starter med et møde hvor i skal se reaktion på barnet og interaktion med barnepige.

Og selvfølgelig jeres kontaktoplysninger og noget om barnet så de ved hvad de går ind til

Ja der kunne man jo gøre. Men folkeskolen, der synes jeg de bliver for unge.

er villig til at give en god løn, mod at få en med lidt erfaring og over 18 år.

Anmeld

6. august 2013

sommerbarn<3

serinasmor skriver:

Anmeld

6. august 2013

serinasmor

sommerbarn<3 skriver:

Om de er for unge der, synes jeg kommer an på deres erfaring. Hvis en pige i 9-10 kl har haft fritidsjob og fx været barnepige for ældre børn før eller passet yngre søskende i mange år og ellers er moden, så kunne jeg godt lade hende passe -ikke hele natten men et par timer hist og pist

Men det er jo op til dig hvem du stoler på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.