Bliver nød til at spørge....Tatoo-tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Honningblomst

Alle Jer med tatoveringer, har I aldrig fortrudt...bare en lille bitte smule...en lille delfin på anklen der så sød ud som 17 årig, er den lige så smart når man er over 30 år???
Jeg ville være så bange for at fortryde...men nu er jeg også vanvittig vægelsindet...når jeg bestiller mad, så fortryder jeg at jeg ikke bestilte noget andet osv-griner
Men er der nogen der tør stå ved at de faktisk har fortrudt, bare lidt...

Knus Eva...som lige sidder og tænker om der er noget jeg har fortrudt...og tja,,det var der vidst-griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

FamilienSørensen

Det tør jeg, jeg har kun haft min tattoo i ja godt 2-3 uger og fortryder satme at jeg ikke fik taget mig ordetnlig nok tid vedr. skrift og da tattoo manden gav mig et design kiggede jeg på den og tænkt feeed!! Men da jeg sad der i stolen og havde passeret Point Of No Return, tænker jeg for mig selv, at sådan ville jeg jo egentlig ikke havde haft den.. det var meningen at JK skulle have stået sammen med sammenskrift og KJ skulle være identisk også skulle det spejlvendes mod hinanden, og alle bogstaver skulle have været med stort..

Men er da fint nok glad for den, den symboliserer min kæreste og jeg, mere vil jeg ikke bede om..

Anmeld

14. juli 2009

Lise

Hej Eva,

Jeg har før stået ved det - og gør det gerne igen  Fik en lille tudse på lænden, sådan lige over buksekanten, da jeg var 20. Synes den var vældig smart, men heldigvis også lille og diskret. Var glad for den i ca fem år, og så stoppede det der... Synes den er lidt kikset nu, men er ikke ked af den - ville bare gerne undvære den. Nu går jeg så ikke i mavekorte toppe længere (ville ikke byde mine medmennesker det), så ingen ser den, heldigvis..

Har det på samme måde med piercinger - synes de var edder smarte engang, men nu er det lidt passé, hvis du spørger mig. Havde én i tungen, i læben, en i næsen og en under læben (ikke på samme tid), men de kunne jo heldigvis bare pilles ud

Lise

Anmeld

14. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

Alle Jer med tatoveringer, har I aldrig fortrudt...bare en lille bitte smule...en lille delfin på anklen der så sød ud som 17 årig, er den lige så smart når man er over 30 år???
Jeg ville være så bange for at fortryde...men nu er jeg også vanvittig vægelsindet...når jeg bestiller mad, så fortryder jeg at jeg ikke bestilte noget andet osv-griner
Men er der nogen der tør stå ved at de faktisk har fortrudt, bare lidt...

Knus Eva...som lige sidder og tænker om der er noget jeg har fortrudt...og tja,,det var der vidst-griner

Hejsa

Jeg har 3 tatoveringer, og vil godt stå ved at jeg har fortrudt den ene voldsomt, men det var en chance med en ny tatovør jeg tog, men skulle nok have tjekket ham bedre end jeg gjorde inden jeg fik den lavet 

Knus.

Anmeld

14. juli 2009

Muffinmus

Næ, har en jeg fik som 20 årig, selv tegnet den..den er lills og sort og er mit selvdesignede stjernetegn..den siger mig bare ikke så meget som dengang, men har ikke fortrudt det.
Har faktisk lige været nede i tattoo biksen og er ved at få dem til at tegne endnu en med nogle emner jeg gav dem

Anmeld

14. juli 2009

Fiona78

Nej har ikke fortrudt nogen af dem (har 5) men det er også fordi de hver især repræsenterer mig eller noget der forbindes med mig....Har dog en på det ene håndled som har voldt mig mange kvaler, ikke fordi jeg har fortrudt men fordi det var den helt forkerte tatovør der lavede den, fik den farvet op 4 gange inden jeg gav op og den dag i dag er den ikke så pæn i farven men det er det eneste jeg er ked af, har ikke fortrudt motivet

Anmeld

14. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det eneste eneste jeg har fortrudt er at min første tatoo er for lille  Jeg er vild med designet og hvor den sidder, men jeg ville gerne have at den var lidt større.

Derfor råder jeg altid folk der får sin første til at tænke sig om, mht størrelsen. For de fleste siger: Ai, jeg skal bare have en lille én... Men det ender altid med flere og så er den første lille én for lille.. 

Anmeld

14. juli 2009

Tina2

Jeg har to og har ikke fortrudt nogle af dem:-) Det eneste jeg har fortrudt ved den første som snart er 14 år gl er, at den er for lille, så vil gerne ha lavet den større, og havde tænkt at få lavet noget udenom den, men er nok nået dertil hvor jeg får lavet en helt ny oveni, da jeg ikke lige ved hvad der ville se fedt ud udenom.....

Så er glad for dem begge, men vil bare gerne ha den ene større:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.