hahahah de bedste guldkorn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
9 synes godt om
5. august 2013

DianaRJS

Andreas har ikke set sin far i 3 år i dag, han er så blevet sur på mine forældre og mig, fordi han lavede ballade, og selvfølgelig blev irettesat. og normalt som når han bliver sur vil han have sin far, det vil han self også i dag, og vi siger at det kan han ikke for vi ved ikke hvor han er....

Andreas begynder så at fortælle, at det ved han ihvertfald, for han har mødt ham ude i skoven...

vi spørger så hvordan han så så ud... jamen han havde rødt hår, blå øjne, og grønne bukser og grønne trøjer, hans far er så blond, og gik aldrig i grønt nå vi spørger ham så hvordan man går på toilet når man så er i skoven, og får svaret " mor det ved du altså godt, man graver bare et hul" vi spørger så hvordan han kommer i bad ude i skoven, og andreas udbryder så : altså mor, er i helt dumme eller hvad? han går selvfølgelig i bad i floden" vi forklarede ham så at der altså ikke var mange floder her i danmark men at det hed Åer, og om det var her han havde mødt ham.... han tøver lidt og siger JA!, nå jamen hvor det var henne af... han svare så : mor, det ved du da godt, det var i Danmarks skoven"

man skulle nok ha været der men ork vi fik grint meget, han var helt seriøst i alt han sagde, og hvor han har alle de ting fra har vi heller ingen anelse om. men seriøs var han ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DianaRJS skriver:

Andreas har ikke set sin far i 3 år i dag, han er så blevet sur på mine forældre og mig, fordi han lavede ballade, og selvfølgelig blev irettesat. og normalt som når han bliver sur vil han have sin far, det vil han self også i dag, og vi siger at det kan han ikke for vi ved ikke hvor han er....

Andreas begynder så at fortælle, at det ved han ihvertfald, for han har mødt ham ude i skoven...

vi spørger så hvordan han så så ud... jamen han havde rødt hår, blå øjne, og grønne bukser og grønne trøjer, hans far er så blond, og gik aldrig i grønt nå vi spørger ham så hvordan man går på toilet når man så er i skoven, og får svaret " mor det ved du altså godt, man graver bare et hul" vi spørger så hvordan han kommer i bad ude i skoven, og andreas udbryder så : altså mor, er i helt dumme eller hvad? han går selvfølgelig i bad i floden" vi forklarede ham så at der altså ikke var mange floder her i danmark men at det hed Åer, og om det var her han havde mødt ham.... han tøver lidt og siger JA!, nå jamen hvor det var henne af... han svare så : mor, det ved du da godt, det var i Danmarks skoven"

man skulle nok ha været der men ork vi fik grint meget, han var helt seriøst i alt han sagde, og hvor han har alle de ting fra har vi heller ingen anelse om. men seriøs var han ihvertfald

Jeg er nødt til at spørge - ved han noget om sin far, og savner han at have "sin egen" far, eller er han veltilpas med situationen, når han altså ikke lige er sur? 

Ellers tænker jeg nemlig, at han formentlig har mange tanker og fantasier om sin rigtige far, og at det kan være voldsomt sårende, når I griner af det. 

Anmeld

5. august 2013

DianaRJS

Mor og meget mere skriver:

Jeg er nødt til at spørge - ved han noget om sin far, og savner han at have "sin egen" far, eller er han veltilpas med situationen, når han altså ikke lige er sur? 

Ellers tænker jeg nemlig, at han formentlig har mange tanker og fantasier om sin rigtige far, og at det kan være voldsomt sårende, når I griner af det. 

tænkte nok den der skulle komme fra en

han snakker kun om sin far når han er sur på os.

men han blev også forklaret hvorfor vi grinte, og grinte også selv, så helt hjerteløs mor er jeg nu altså ikke

Anmeld

5. august 2013

DianaRJS

og skal nok lige huske at sige at JA han ved godt hvem sin far er har også et billede af ham, men som sagt har han ikke set ham i 3 år, det er hans fars valg og Andreas ved godt at hans far ikke kommer....

jeg har været helt ærlig overfor mine børn omkring det, det eneste der ikke er ærligt er hvorfor han ikke ser sin far, da jeg ikke vil sætte deres far i et dårligt lys. men når jeg fortæller mine børn jeg ikke aner hvor han er, er det sandheden for jeg ved ikke hvor manden er, gør hans egen familie ikke engang.

Anmeld

5. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DianaRJS skriver:

tænkte nok den der skulle komme fra en

han snakker kun om sin far når han er sur på os.

men han blev også forklaret hvorfor vi grinte, og grinte også selv, så helt hjerteløs mor er jeg nu altså ikke

Det var ikke ment i nogen ond tanke, udelukkende for din søns skyld, hvis nu... 

Jeg har selv været en 5-årig med hede drømme og fantasier om min manglende far, som så godt nok var død, og det var der ingen, der tog alvorligt dengang - derfor mit fokus. 

Anmeld

5. august 2013

DianaRJS

Det var ikke ment i nogen ond tanke, udelukkende for din søns skyld, hvis nu... 

Jeg har selv været en 5-årig med hede drømme og fantasier om min manglende far, som så godt nok var død, og det var der ingen, der tog alvorligt dengang - derfor mit fokus. 

var skam helle rikke ment som i at jeg tog det negativt

men som i at jeg faktisk godt regnede med at der var nogen der ville spørge

men kan godt forstå hvis man er sårbar overfor det at man jo ikke skal grine, og faktisk skal tage det seriøst...

men vi har snakket rigtig meget om det, og Andreas som også er 5 har selv sagt at han godt ved hans far ikke kommer igen, og laver også selv som med denne her historie sjov med det.

han var rigtig sårbar 2 år efter, men er ikke mere da han er afklaret med det og som mange også siger har vi jo snakket meget om det, og har også hjulpet ham rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.