Male Tripp Trapp stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Studerendemor

Juliekp skriver:

Hej piger

Vi har fået en Tripp Trapp stol i lys bøg foræret af min kære far, men jeg synes simpelthen farven er så grim, så vil gerne ha' den malet sort eller hvid..

Spørgsmålet er så, hvordan gør jeg? Er det besværligt? Eller kan jeg betale mig fra det?

Jeg har malet vores trip trap stol med spray - den billigste fra et byggemarked. Det er tre år siden, og nu kunne den godt trænge til en omgang igen. Men det var nemt, hurtigt og resultatet er pænt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Juliekp

skrivemaskine skriver:

Jeg har malet vores trip trap stol med spray - den billigste fra et byggemarked. Det er tre år siden, og nu kunne den godt trænge til en omgang igen. Men det var nemt, hurtigt og resultatet er pænt...

Spray malede du den bare, uden at slibe den eller noget først??

Anmeld

8. august 2013

Studerendemor

Juliekp skriver:

Spray malede du den bare, uden at slibe den eller noget først??

Ja, den blev ikke slebet inden.  Kun vasket grundigt.

Anmeld

8. august 2013

Juliekp

skrivemaskine skriver:

Ja, den blev ikke slebet inden.  Kun vasket grundigt.

Okay. Skilte du den ad og så malede den? 

Se den løsning kan jeg sagtens klare selv OG overskue

Anmeld

8. august 2013

Studerendemor

Juliekp skriver:

Okay. Skilte du den ad og så malede den? 

Se den løsning kan jeg sagtens klare selv OG overskue

Jeg skilte den heller ikke ad... Jeg sprang over, hvor gærdest er lavest - på alle måder 

Anmeld

8. august 2013

Juliekp

skrivemaskine skriver:

Jeg skilte den heller ikke ad... Jeg sprang over, hvor gærdest er lavest - på alle måder 

Haha, det lyder lidt som mig 

Men tak for tippet! 

Anmeld

8. august 2013

Lenea

Juliekp skriver:

Hej piger

Vi har fået en Tripp Trapp stol i lys bøg foræret af min kære far, men jeg synes simpelthen farven er så grim, så vil gerne ha' den malet sort eller hvid..

Spørgsmålet er så, hvordan gør jeg? Er det besværligt? Eller kan jeg betale mig fra det?

Jeg gav 300 kr for at få min malet hos en autolaker. Det tror jeg ikke jeg selv kunne gøre det for i materialer, tid osv 

Anmeld

9. august 2013

Juliekp

Lenea skriver:

Jeg gav 300 kr for at få min malet hos en autolaker. Det tror jeg ikke jeg selv kunne gøre det for i materialer, tid osv 

Nå 300,- er da ikke så galt Ville jeg med glæde ofre, hvis jeg altså kan finde en der kan gøre det så billigt.

Anmeld

9. august 2013

DianaRJS

Juliekp skriver:

Hej piger

vi har pudset dem ned og så spraymalet dem

Anmeld

9. august 2013

Juliekp

DianaRJS skriver:

vi har pudset dem ned og så spraymalet dem

Pudset dem ned?? Hvordan? 

Jeg har ikke helt fundet ud af hvordan jeg vil gøre endnu nemlig. Jeg synes stolens overflader virker meget "glatte" i det, så tænker om det er nok bare at vaske den eller om jeg virkelig skal slibe den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.