kan det virkelig passe at han skal alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2013

Anonym trådstarter

Skriver som any da jeg ikke vil ses hvem jeg er men i ved det nok når i læser

Skal han virkelig betale alt for oshvis vi flytter sammen...

Jeg er pt alvorlig syg  men har haft fyr på et godt stykke tid det ser ikke ud til at min sygdom vil slippe mig og har langr sigter i at komme i arbejde eller pp vider udd 

Vil ville rigtig gerne flytte sammen med kan det passe han skal betale alt får jeg ingene penge fra januar  af så

Kan det passe han skal fra dag 1  betale alt for os børnehave til to børn mad osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Skriver som any da jeg ikke vil ses hvem jeg er men i ved det nok når i læser

Skal han virkelig betale alt for oshvis vi flytter sammen...

Jeg er pt alvorlig syg  men har haft fyr på et godt stykke tid det ser ikke ud til at min sygdom vil slippe mig og har langr sigter i at komme i arbejde eller pp vider udd 

Vil ville rigtig gerne flytte sammen med kan det passe han skal betale alt får jeg ingene penge fra januar  af så

Kan det passe han skal fra dag 1  betale alt for os børnehave til to børn mad osv 

Han vil komme til at skulle forsørge dig hvis han tjener 28.000 kr. før skat eller derover. 

Du får det han tjener mindre end 28.000 kr. i kontanthjælp, dog maks 5753 kr. før skat. 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Han vil komme til at skulle forsørge dig hvis han tjener 28.000 kr. før skat eller derover. 

Du får det han tjener mindre end 28.000 kr. i kontanthjælp, dog maks 5753 kr. før skat. 

Han er selvstændig og arbejder jo kun i sommer halv år  og hvad med min børn gælder de med og han syår jo med stor gøld da han er blevet skildt og det kost et styk over 1 milion 

Anmeld

5. august 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Han er selvstændig og arbejder jo kun i sommer halv år  og hvad med min børn gælder de med og han syår jo med stor gøld da han er blevet skildt og det kost et styk over 1 milion 

Får han så dagpenge resten af året? 

Børnene er 'jeres' når i bor sammen. Og gæld har ingen betydning. 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Nej han dele hele hans løn ud på et år ca men han får jo som sådan ingen løn han får hvad der er tilbage når alt arbejde osv er betalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.