Bløder igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tror ikke det er sundt at springe mere end hver anden gang over

Synes bare at have hørt en sige at det ikke betød noget hvor mange gage man sprang over. bliver altid så dårlig ved menstruation så det har været nemmere at hoppe overover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Synes bare at have hørt en sige at det ikke betød noget hvor mange gage man sprang over. bliver altid så dårlig ved menstruation så det har været nemmere at hoppe overover

Kroppen renser ud når du holder pause så jeg tror bestemt det er usundt ikke at holde pause. Men snak med lægen om det

Anmeld

5. august 2013

Chili

Anonym skriver:

Ja det er lige hvad jeg Gør.

i sidste uge gjorde jeg det også. Havde valgt ikke at holde pause med mine ppiller og op til jeg tog den sidste blødte jeg lidt. Nå skidt pyt. Jeg fortsætter på næste pakke. Glemte så en i går men tog den i dag sammen med den i dag. Og fandme om jeg ikke bløder nu.  Er godt træt af det. Og fatter ikke hvorfor. 

Jeg er i samme situation.. Glemte en pille 5 dage efter jeg startede en ny pakke, fik så brunligt udflåd 3 dage efter??? Og det skifter, brunligt rødt og har gjort det en uge.. Har været til lægen og fået tjekket om det var underlivsbetændelse eller om hun kunne se noget. Intet. Skal ringe til hende fredag hvis det bliver ved, og til gyn...
Som dig, har jeg aldrig prøver dette før! Det træls... Jeg har fortsat med at tage dem normalt (sagde min læge jeg skulle) hm!

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Jeg er i samme situation.. Glemte en pille 5 dage efter jeg startede en ny pakke, fik så brunligt udflåd 3 dage efter??? Og det skifter, brunligt rødt og har gjort det en uge.. Har været til lægen og fået tjekket om det var underlivsbetændelse eller om hun kunne se noget. Intet. Skal ringe til hende fredag hvis det bliver ved, og til gyn...
Som dig, har jeg aldrig prøver dette før! Det træls... Jeg har fortsat med at tage dem normalt (sagde min læge jeg skulle) hm!

Jeg fortsætter også og så må jeg se. Synes ikke lige jeg har lyst til at skulle til læge med det. Men kan man jo blive ødt til. Men du må da lige holde mig opdateret

Anmeld

6. august 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Ikke for at skræmme dig eller noget, men jeg kender en, hvis veninde blev steril, fordi hun altid sprang over. Så jeg tror altså ikke man skal spøge med det

Måske du kan tale med lægen om de gener du har i.f.m. menstruation?

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Hyacinth skriver:

Ikke for at skræmme dig eller noget, men jeg kender en, hvis veninde blev steril, fordi hun altid sprang over. Så jeg tror altså ikke man skal spøge med det

Måske du kan tale med lægen om de gener du har i.f.m. menstruation?

Jeg døjer med meget slem hovedpine og de vil ikke gøre noget ved det. Men kan slet ikke fungere de fire dage hovedpinen er der. Og derfor jeg sprang over. 

er ikke så bekymret har tidligere taget dem i mange år hvor jeg sprang pausen over og har fået børn. Men er selvfølgelig surt hvis det pludselig sker.

Anmeld

6. august 2013

Chili

Anonym skriver:

Jeg fortsætter også og så må jeg se. Synes ikke lige jeg har lyst til at skulle til læge med det. Men kan man jo blive ødt til. Men du må da lige holde mig opdateret

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.