Har I en ide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
8 svar
4 synes godt om
5. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg har fået arrangeret at vores datter bliver passet på lørdag og så har jeg bestilt bord i en restaurant så min kæreste og jeg kan komme ud at spise og hygge sammen. Han ved det ikke. Så har I nogle gode ideer til hvordan jeg kan afsløre det for ham så han bliver glædeligt overrasket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

ønskebørn74

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har fået arrangeret at vores datter bliver passet på lørdag og så har jeg bestilt bord i en restaurant så min kæreste og jeg kan komme ud at spise og hygge sammen. Han ved det ikke. Så har I nogle gode ideer til hvordan jeg kan afsløre det for ham så han bliver glædeligt overrasket.

Et par frække dame trusser i en æske... Og så et glimt i øjet at der er kæreste aften i udsigt.. 

Anmeld

14. august 2013

Mick

Omsorgsgiver skriver:

hvordan gik jeres aften så og hvordan fortælte du ham det :-) ?

Anmeld

14. august 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mick skriver:

hvordan gik jeres aften så og hvordan fortælte du ham det :-) ?

Jeg skrev et brev til ham hvor der stod at jeg havde arrangeret noget for ham og jeg lørdag aften. Han fik en ledetråd og så skulle/kunne han selv gætte sig frem til hvad det var vi skulle Han fandt brevet under sin dyne mens jeg ikke var hjemme. Han har natarbejde så han går i seng når jeg er kørt om morgenen så jeg var ikke hjemme da han fandt brevet
Men det sjove er at han præcis samme dag altså lørdag også havde arrangeret at vi skulle ud at spise sammen så vi havde åbenbart tænkt det helt samme

Anmeld

14. august 2013

Mick

Omsorgsgiver skriver:

Jeg skrev et brev til ham hvor der stod at jeg havde arrangeret noget for ham og jeg lørdag aften. Han fik en ledetråd og så skulle/kunne han selv gætte sig frem til hvad det var vi skulle Han fandt brevet under sin dyne mens jeg ikke var hjemme. Han har natarbejde så han går i seng når jeg er kørt om morgenen så jeg var ikke hjemme da han fandt brevet
Men det sjove er at han præcis samme dag altså lørdag også havde arrangeret at vi skulle ud at spise sammen så vi havde åbenbart tænkt det helt samme

ej hvor er det bare fedt. lyder til at i have en mega skøn lørdag så :-) 

Anmeld

14. august 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mick skriver:

ej hvor er det bare fedt. lyder til at i have en mega skøn lørdag så :-) 

Det havde vi ihvertfald

Anmeld

14. august 2013

Mick

Omsorgsgiver skriver:

Det havde vi ihvertfald

Ej hvor lækkert, vi vil også gern snart ud, men det er lige det med at få en barnepige og sådan ;-/

Anmeld

14. august 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mick skriver:

Ej hvor lækkert, vi vil også gern snart ud, men det er lige det med at få en barnepige og sådan ;-/

I har slet ikke mulighed for at få bedsteforældre til at passe eller andet familie??

Anmeld

15. august 2013

Mick

Omsorgsgiver skriver:

I har slet ikke mulighed for at få bedsteforældre til at passe eller andet familie??

Jojo det har vi :-) det skal bare planlægges i god tid, fordi de bor lidt væk i forhold til os, så vi kan ikke altid være hel så spontane som vi gerne vil være, men vi arbejder på at lave nogle aftaler med nogle veninder, så jeg håber at det bliver lidt nemmer på sigt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.