Ægløsnings test igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Bom

Hej alle i skønne tøser..

Har lige brug for et godt råd, kæresten og jeg er igang med ægløsnings test igen, men har egentlig aldrig fundet ud af hvornår vi skal sexe...

Vi har været sammen 6 gange siden sidst mandag, og var sammen igår også, og imorges fik jeg en MEGET positiv ægløsningstest.. Skal vi så hygge igen i aften?? Eller??

Knus Maria som håber på lidt hjælp fra nogle kloge kvinder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

Hej alle i skønne tøser..

Har lige brug for et godt råd, kæresten og jeg er igang med ægløsnings test igen, men har egentlig aldrig fundet ud af hvornår vi skal sexe...

Vi har været sammen 6 gange siden sidst mandag, og var sammen igår også, og imorges fik jeg en MEGET positiv ægløsningstest.. Skal vi så hygge igen i aften?? Eller??

Knus Maria som håber på lidt hjælp fra nogle kloge kvinder..

det ville jeg gøre, men sæden kan jo leve oppe i dig i 48 timer, mener jeg, men for en sikkerheds skyld ville jeg lige være sammen med kæresten igen.. held og lykke, håber der er held i sprøjten... hi hi..

Anmeld

14. juli 2009

lulumarie

jaaa altså man kan jo aldrig være for sikker  
Så det ville jeg gøre , men du kan godt blive gravid alligevel.. 

Når du har en positiv ÆL test har du æl indenfor 24 timer, sårrrh

Anmeld

14. juli 2009

Muffinmus

Ja, det er bedst med sex lige før ÆL faktisk, netop fordi sædceller kan leve helt op til 5 døgn i en kvinde(salt afhængig af miljøet). Mens ægget kun kan bruges et døgns tid..
Så husk altid hellere sex før end efter ÆL:-)

Anmeld

15. juli 2009

Bom

Igen idag havde jeg en postitiv ÆL test, kan ikke helt finde ud af det længere... De har de sidste to dage været bragende positive...
Betyder det så at jeg stadig har ÆL???

Idag har jeg haft rigtig ondt i lænden (har det dog stadigvæk), lige som op til en menstruation...

Men ja, jeg ved ikke rigtig om jeg skal blive ved med at teste, og om vi stadig skal blive ved med at sexe i et væk...

Anmeld

15. juli 2009

silden85

Mini-Terp skriver:

Igen idag havde jeg en postitiv ÆL test, kan ikke helt finde ud af det længere... De har de sidste to dage været bragende positive...

Idag har jeg haft rigtig ondt i lænden (har det dog stadigvæk), lige som op til en menstruation...

Men ja, jeg ved ikke rigtig om jeg skal blive ved med at teste, og om vi stadig skal blive ved med at sexe i et væk...

har du prøvet at ta en g-test? det kan være at du er gravid

Anmeld

16. juli 2009

Bom

Jeg tvivler på at jeg allerede kan teste, da jeg først havde ÆL tirsdag og onsdag...
Har også lovet kæresten ikke og teste før  vi går ind i næste mdr, hvis jeg altså ikke har fået besøg fra rusland inden..

Men tvivler nu stærkt på at jeg er gravid..

Anmeld

16. juli 2009

BubbieBear

Mini-Terp skriver:

Du skal altid gå ud fra den første positive ÆL test. Hvis du f.eks havde positiv æl test tirsdag, så har du æl 24-48 timer senere

Det er spild at teste videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.