Hvad er det da for et system?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
10 svar
7 synes godt om
5. august 2013

Mama1304

Ja bliver altså nød til at komme ud med det!

Jeg arbejder som privat dagplejer, og skal på barsel her fra d.01.10.2013. 

Og så kan jeg åbenbart først få barseldagpenge udbetalt til november.  Og min sidste løn er d.01.09. Så der er lige et hul i økonomien, med en HEL mdr uden løn! Det er da ikke særlig smart! Så står man med hus, en familie og et barn på vej og så uden at man får noget som helst  Og skal leve af mandens indkomst.

Synes godt nok det er for mærkeligt! At man nærmest skal straffes for at ha arbejde!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Mama1304 skriver:

Og så kan jeg åbenbart først få barseldagpenge udbetalt til november.  Og min sidste løn er d.01.09. Så der er lige et hul i økonomien, med en HEL mdr uden løn! Det er da ikke særlig smart! Så står man med hus, en familie og et barn på vej og så uden at man får noget som helst  Og skal leve af mandens indkomst.

Synes godt nok det er for mærkeligt! At man nærmest skal straffes for at ha arbejde!!! 

Hvorfor har du ingen lønudbetaling pr. 30/9, hvis du arbejder i september får du vel også løn for den måned ? 

Anmeld

5. august 2013

Mini us

Hvis du først går fra d.1.10 skal du da have løn for hele september måned som skal udbetales ultimo september? 

Anmeld

5. august 2013

SjeBets

det forstår jeg heller ikke, hvis du arbejder skal du vel også have en løn for september

Anmeld

5. august 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Mama1304 skriver:

Ser lige du er privat, så er det jo fordi dine børn betaler forud og dagpenge bagudrettet, så skal du jo selv have sparet op til det. DeT er jo ikke systemets skyld. 

Anmeld

5. august 2013

Menne