AMM00 skriver:
Tak svar.. ved ikk om han har samme tanket som mig men det er blevet for meget for mig.. også holder jeg det bare inde i mig selv. Nogle gange kan han se jeg blivet sur og irriteret, men jeg ved ikk hvordan jeg skal kunne sige det uden at nogen skal blive fornærmet. For dem er det normalt fordi de kan se hvor meget han elsker at være med dem og det er jo self dejligt for mig at han er tryg sammen med dem men nogen gange tænker jeg om det ikke er for meget især når jeg hører den der nå han vil jo ikke hen til mig han et jo vores lille dreng. Ved godt de mener det på en god måde men jeg synes det går lidt over min grænse. Der er flere gange hvor de prøver at sige jamen han skal ikk sove han bluver bare her hvor jeg så siger nej han er træt og skal hjen og sove nu.
Men du er jo hans mor... Så hvis du føler grænsen bliver overtrådt, så bliver den overtrådt.
Nogen gange er man nød til at sige fra på sine børns vegne, netop som du også skrev - at han ikke skal blive overtræt.
Men du er nød til at snakke med din mand om det, så i danner fælles front. Hvorfor skulle han blive sur`?
Du kan ikke leve dit liv med at gøre alle andre tilpas. Du skal gøre dig selv og nu også din dreng tilpas.
Anmeld