gider i venligst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
11 svar
5 synes godt om
5. august 2013

jydeinden

krydse alt hvad krydses kan for at min dejlige kæreste får et ja på onsdag, vi behøver virkeligt dels held og dels pengene. Så derfor har vi søgt ind på htx, og afventer svar fra en vejleder som gerne skulle give os svaret onsdag. Får vi et nej derfra går jagten på et andet sted, så hvis nogen kender nogle steder her i århus som stadig har pladser (vi snakker htx, hhx, hf og andet i den dur) så sig gerne til... og ellers kryds gerne alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

SD21

6. august 2013

Missy89

6. august 2013

Clisolka

Jeg krydser hvad krydses kan!! 

Anmeld

6. august 2013

Mother-love

Krydser alt hvad jeg har der kan krydses

Anmeld

7. august 2013

jydeinden

mange tak alle sammen, hvor er i søde  nu venter jeg bare på at manden min ringer om en times tid med svar ( han skulle ind til samtale med en vejleder hvor han ville få svaret)

Anmeld

7. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
jydeinden skriver:

mange tak alle sammen, hvor er i søde  nu venter jeg bare på at manden min ringer om en times tid med svar ( han skulle ind til samtale med en vejleder hvor han ville få svaret)

Anmeld

7. august 2013

jydeinden

update herfra.. det blev desværre et nej, vi har forsøgt at ringe til hhx samme svar. nu prøver vi imorgen vuc. og så ringer vi til hf også 

Anmeld

7. august 2013

K&S

jydeinden skriver:

update herfra.. det blev desværre et nej, vi har forsøgt at ringe til hhx samme svar. nu prøver vi imorgen vuc. og så ringer vi til hf også 

Var dert ikke noget med, at han lige havde taget en HGV?

Hvad vil han gerne ende ud med?

Anmeld

7. august 2013

jydeinden

K&S skriver:

Var dert ikke noget med, at han lige havde taget en HGV?

Hvad vil han gerne ende ud med?

jo han ville gerne have en elevplads indenfor kontor med speciale, men det er nærmest umuligt.. så nu overvejer vi ingeniør uddannelsen. men da vi ikke kan få fat i hans folkeskole bevis da efterskolen han gik på ikke eksitere mere sidder vi i saksen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.