lang historie kort.
Magnus fik en hals cyste i marts, fik taget biopsi d. 25/3. blev operet 22/5, hæver igen 7/6 lægges i narkose d. 19/6 for at blive genoperet, men man kan ikke finde noget på scaning og vækker ham, 5/7 halsen hæver igen, kiruger er på ferie og vi er blevet kaldt til operation d. 20/8. undervejs har der være mange mange infektioner i cysterne han har fået 11*penicilin, i denne omgang er der gået hul på den og betændelse er flydt ud, og der er kommet noget væv ud af hullet, som vi var til kontrol med idag.
jeg er så pisse hamrende lorte træt af det her sygehus system.. i hele forløbet har jeg haft 2 faste tider, ellers har de resterende 16 sygehusbesøg være på "akut" listen, hvilket vil sige at jeg nok har snakket med en 12-16 forskellige læger undervejs. Idag kommer vi så til en planlagt kontrol, men på akutlisten og bliver mødt af:
tag plasteres af, ja det ser mærkeligt ud, det er jo første gang jeg ser jer, jeg har ikke læst hel journalen (som nu er på 22-23 sider), i skal bare fortsætte som i gør og vente på operationen, ring herind hvis han bliver dårlig.
I just love It!!!! jamen det er da skønt at køre +30km for at få ingenting at vide...
Jeg har desværre ikke overskud til at skrive hele forløbet ned endnu, men spørg endelig.. havde bare brug for at få afløb..
Anmeld