Trænger til et spark bagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
8 svar
7 synes godt om
5. august 2013

Sujan

Blev færdig med barsel i februar.. Har haft flere erhvervspraktikker som er gået super og skal starte som lægesekretær 1 oktober.

Er lige blevet færdig med en hård praktik. Var virkelig glad for det..
Indtil oktober skal jeg så gå hjemme.. Og vil gerne nå at forberede mig en del, få bund i hus og have o.s.v...
Men er sgu allerede lidt doven.. Har været ude og handle og en times tid i haven.. Og så har jeg faktisk lavet ingenting..

Hader det egentlig... Så er der venligst en der vil give mig et ordentlig Los bagi så jeg kan få lavet lidt:-)

Kender i også de dage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

aarhusmor

Sujan skriver:

Blev færdig med barsel i februar.. Har haft flere erhvervspraktikker som er gået super og skal starte som lægesekretær 1 oktober.

Indtil oktober skal jeg så gå hjemme.. Og vil gerne nå at forberede mig en del, få bund i hus og have o.s.v...
Men er sgu allerede lidt doven.. Har været ude og handle og en times tid i haven.. Og så har jeg faktisk lavet ingenting..

Hader det egentlig... Så er der venligst en der vil give mig et ordentlig Los bagi så jeg kan få lavet lidt:-)

Kender i også de dage???

Jamen det er da godt du har givet dig tid til at slappe lidt af også
Sæt en dato, såsom på onsdag, så går du i gang igen. Og slap så af med god samvittighed

Anmeld

5. august 2013

EnSødMor

Sujan skriver:

Kender i også de dage???

velkommen til det dovne...  

Jeg er idag alene efter en lang ferie med barn og mand, så er alene hjemme til hverdag indtil D. 15. Hvor jeg starter... Men jeg orker ingenting.... Har sovet i formiddags efter jeg afleveret min datter kl. 8.... Og nu ligger jeg på sofaen igen... Burde lave en masse. Men nøj hvor jeg ikke orker det...  

Anmeld

5. august 2013

Sujan

Frk-S skriver:

velkommen til det dovne...  

Jeg er idag alene efter en lang ferie med barn og mand, så er alene hjemme til hverdag indtil D. 15. Hvor jeg starter... Men jeg orker ingenting.... Har sovet i formiddags efter jeg afleveret min datter kl. 8.... Og nu ligger jeg på sofaen igen... Burde lave en masse. Men nøj hvor jeg ikke orker det...  

Rart at høre jeg ikke er den eneste.. Er bare så doven.. Ligger på divaen og ser dårlige serier..

Kan ikke tage mig sammen til noget.. Er bare sløv og doven...

Ej har dig handlet ind til aftensmad til resten af ugen.. Men er jo heller ikke meget på 4-5 timer.. Ha ha...

Nåh nogengange må man bare indse man er doven og nyde det i stedet for at slå sig selv oven i hovedet resten af dagen.

Anmeld

5. august 2013

Troldemommi

Sujan skriver:

Kender i også de dage???

Kan du så se at komme igang  Jeg har termin om 23 dage og har siden jeg stod op i morges vasket tøj, købt ind, hjulpet med at samle en trampolin, ordnet have, lagt tøj på plads og nu vil jeg tage mig et bad og bagefter hente min datter i dp og overraske hende med en trampolin i baghaven.

kom så i gang, så kan du slappe af på sofaen i aften med god samvittighed 

Monica 36+5 

Anmeld

5. august 2013

EnSødMor

Sujan skriver:

Rart at høre jeg ikke er den eneste.. Er bare så doven.. Ligger på divaen og ser dårlige serier..

Kan ikke tage mig sammen til noget.. Er bare sløv og doven...

Ej har dig handlet ind til aftensmad til resten af ugen.. Men er jo heller ikke meget på 4-5 timer.. Ha ha...

Nåh nogengange må man bare indse man er doven og nyde det i stedet for at slå sig selv oven i hovedet resten af dagen.

Præcis, nogle dage er det okay at slappe af...  

jeg har dog trænet en time, men ellers har jeg ikke brugt tiden på noget, nu skal jeg rejse mig, så jeg kan komme i bad inden min pige skal hentes igen..  

Anmeld

5. august 2013

M&F&C

Er det nu jeg skal sige at jeg kun mangler badeværelse og gulvvask, så har lejligheden her fået en ordentlig overhaling Total ryddet og cleanet efter ferie hvor kun det værste lige er blevet taget.....

Jubiiiii, fødselsdag imorgen! - med afslapning og hygge med mine tøser uden de dumme pligter og hængepartier der var

Slap af idag og lav en plan på et stykke papir over hvad du vil nå de næste dage frem Så dejligt at have en to do liste hvor man kan strege af når man har fået fixet noget

Anmeld

5. august 2013

Sujan

M&F skriver:

Er det nu jeg skal sige at jeg kun mangler badeværelse og gulvvask, så har lejligheden her fået en ordentlig overhaling Total ryddet og cleanet efter ferie hvor kun det værste lige er blevet taget.....

Jubiiiii, fødselsdag imorgen! - med afslapning og hygge med mine tøser uden de dumme pligter og hængepartier der var

Slap af idag og lav en plan på et stykke papir over hvad du vil nå de næste dage frem Så dejligt at have en to do liste hvor man kan strege af når man har fået fixet noget

Hvor er du sej.. Sådan synes jeg også jeg plejer at være..

Og laver altid lister:-) men når jeg så ikke får det lavet bliver jeg sur på mig selv... Men nu må jeg hellere igang inden jeg skal hente min datter :-)

Anmeld

5. august 2013

M&F&C

Sujan skriver:

Hvor er du sej.. Sådan synes jeg også jeg plejer at være..

Og laver altid lister:-) men når jeg så ikke får det lavet bliver jeg sur på mig selv... Men nu må jeg hellere igang inden jeg skal hente min datter :-)

Men det er jo okay med en off dag Så hyg du dig bare på langs inden du skal hente hende og så lav noget imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.