Er der nogen der kender en der kan tegne en tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Jules

Jeg vil gerne have lavet 2 stk tatoveringer.... Men har nogle specielle ønsker til dem. Og ved ikke helt hvornår jeg skal have dem lavet så mangler en der bare vil tegne en skitse uden at den skal laves nu og her....

Så er der nogen der kender en der kan tegne for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Mikkelmusen

Kan du ikke få en tatovør til det? Man er vel ikke ikke tvunget til at få den lavet, hvis man ikke kan lide den? 

Anmeld

14. juli 2009

Fam. Madsen

Mikkelmusen skriver:

Kan du ikke få en tatovør til det? Man er vel ikke ikke tvunget til at få den lavet, hvis man ikke kan lide den? 

hvis du får en tatovøre til og tegen noget for dig som du ikke vil have han skal lave så kan du ikke få teningen med dig hjem...

Anmeld

14. juli 2009

Mikkelmusen

Fam. Madsen skriver:

hvis du får en tatovøre til og tegen noget for dig som du ikke vil have han skal lave så kan du ikke få teningen med dig hjem...

Nå, det vidste jeg ikke lige. Så trækker jeg mit svar tilbage

Anmeld

14. juli 2009

Fam. Madsen

Mikkelmusen skriver:

Nå, det vidste jeg ikke lige. Så trækker jeg mit svar tilbage

ved dsa heller ikke om det er alle tatoovøre der ahr det sådan medn dem jeg kednder har det på den måde og kan jo godt forstå dem for så kan man jo bare få tegnet sine tatooveringer og tage over til en anden og få dem lavet ikke

Anmeld

14. juli 2009

Mikkelmusen

Fam. Madsen skriver:

ved dsa heller ikke om det er alle tatoovøre der ahr det sådan medn dem jeg kednder har det på den måde og kan jo godt forstå dem for så kan man jo bare få tegnet sine tatooveringer og tage over til en anden og få dem lavet ikke

Ja lige præcis. Den tanke havde slet ikke strejfet mig.

Anmeld

14. juli 2009

Jules

Mikkelmusen skriver:

Ja lige præcis. Den tanke havde slet ikke strejfet mig.

Nej det ville da os være træls for dem...Og tidspille... Ved der er nogen der tager penge for at tegne dem... Men det vil jeg nu helst undgå Hvis det er muligt!

Anmeld

14. juli 2009

A.

ja men du kan jo godt får det tagnet hos tatøveren men mange steder vil de ikke bruge sin tid på det og så skal man betale xtra for det

Anmeld

14. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Jeg vil gerne have lavet 2 stk tatoveringer.... Men har nogle specielle ønsker til dem. Og ved ikke helt hvornår jeg skal have dem lavet så mangler en der bare vil tegne en skitse uden at den skal laves nu og her....

Så er der nogen der kender en der kan tegne for mig?

Prøv at hør en tatøvør om han vil hjælpe dig uden det koster, man kan altså altid prøve Julie.

bare gå hen og sig at du har en masse billeder i dit hoved og ved ik om det kan blive pænt som en tatovering og så kan det jo være han/hun vil lave en løs skitze du så kan tage med hjem og så tænke lidt over det.

Jeg var nede ved en og tog ham ingen tid og lave sådan en hurtigt tegning med min ide, og fik den med hjem så jeg ku tænke over det, ingen problemer der, da han ik vil lave noget man ik er sikker på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.